امروز: April 18, 2024

آغاز ثبت نام خودرو های وارداتی از روز شنبه

اقتصادی تاریخ انتشار: ۰۱/۱۲/۰۴ بدون نظر   45 بازدید

اندازه فونت    
آغاز ثبت نام خودرو های وارداتی از روز شنبه

آغاز ثبت نام خودرو های وارداتی از روز شنبه

یک منبع آگاه گفت: ثبت نام از متقاضیان خرید خودرو های وارداتی در سامانه یکپارچه فروش خودرو از روز‌های آینده انجام خواهد شد.
او گفت: متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی باید نصف مبلغ خودرو را در حساب خود داشته باشند، به طوری که ثبت سفارش ۸۵ هزار دستگاه خودرو توسط شرکت‌های واردکننده انجام خواهد شد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی از روز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه فروش خودرو آغاز می‌شود و تا یک هفته (پنجشنبه ۱۱ اسفند) ادامه خواهد داشت، این ثبت‌نام طبق اعلام قبلی در سامانه یکپارچه خودرو انجام می‌شود و در بورس کالا نخواهد بود. متقاضیان خرید باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی متقاضیان باشد و این مبلغ به مدت یک هفته بلوکه خواهد شد.
همچنین تاکنون حدود ۸۵ تا ۹۰ هزار دستگاه خودرو وارداتی ثبت سفارش شده و حدود ۲ هزار دستگاه خودرو نیز وارد کشور شده است و تعدادی خودرو نیز در مسیر ورود به ایران قرار دارد.

آغاز ثبت نام خودرو های وارداتی

خودرو از سامانه انجام خواهد شد یعنی به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد و متقاضی از ۴۸ ماه گذشته تاکنون نباید از بورس و خودروساز‌های داخلی، خرید خودرو کرده باشد.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه