امروز: May 11, 2024

اخبار پرسپولیس| ۶ بازیکن پرسپولیس که در بازی النصر غایب هستند

سیاسی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۹/۰۱ بدون نظر   18 بازدید

اندازه فونت    

اخبار پرسپولیس| ۶ بازیکن پرسپولیس که در بازی النصر غایب هستند

پرسپولیس در یک بازی سخت و سرنوشت ساز مقابل النصر عربستان قرار خواهد گرفت. در ادامه به مطلبی درباره ۶ بازیکن پرسپولیس که در بازی النصر غایب هستند خواهیم پرداخت.

پرسپولیس بدون این ۶ بازیکن به عربستان می‌رود

علیرضا عنایت‌زاده، علیرضا خدادادی، یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی ۴ بازیکن مصدوم پرسپولیس هستند که از ناحیه رباط دچار آسیب دیدگی سختی شده و همگی جراحی کرده اند و کل فصل را از دست داده اند.

وحید امیری نیز بعد از بازی استقلال تاجیکستان مجددا مصدوم شد و فعلا نمی تواند قرمزها را همراهی کند.

نبیل باهویی در بازی تدارکاتی مقابل نساجی به میدان نرفت تا وضعیت او برای بازی با النصر مبهم باشد.

نبیل باهویی، مهاجم سوئدی پرسپولیس در بازی دوستانه تیمش مقابل نساجی غایب بود تا حضورش در بازی با النصر در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد. او که قبل از بازی با سپاهان دچار آسیب دیدگی شد و از لیست بازی نیز کنار گذاشته شد، طی روزهای اخیر شرایط امیدوار کننده ای داشته و حتی در تمرینات گروهی پرسپولیس نیز شرکت کرد. اما غیبت او در بازی با نساجی نشان می دهد هنوز کادرفنی دوست ندارد روی این بازیکن ریسک کرده و تجربه وحید امیری برای این بازیکن تکرار شود.

باهویی در دو بازی مقابل صنعت نفت و استقلال تاجیکستان به جای شهاب زاهدی در ترکیب ثابت به میدان رفت و البته موقعیت گلی برای او ساخته و پرداخته نشد تا محک جدی بخورد و طبیعی است به عنوان بازیکن خارجی زمان بیشتری برای جا افتادن در ترکیب اصلی نیاز داشته باشد. موضوعی که خود گل محمدی نیز به آن اعتقاد داشته و دوست ندارد مهاجمش به خاطر گل نزدن از سوی رسانه ها و فضای مجازی مورد انتقاد قرار بگیرد.

حال باید منتظر بود و دید درنهایت این مهاجم سوئدی می‌تواند برای سرخ‌ها در بازی حساس با النصر در عربستان به میدان برود یا در بهترین حالت به عنوان بازیکن ذخیره پا به میدان خواهد گذاشت.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه