امروز: April 20, 2024

بازوبند برای ستاره پرسپولیس خوش‌یمن است!

سیاسی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۲/۱۲ بدون نظر   36 بازدید

اندازه فونت    
بازوبند برای ستاره پرسپولیس خوش‌یمن است!

بازوبند برای ستاره پرسپولیس خوش‌یمن است!

پرسپولیس دیشب در دیداری دشوار و در ورزشگاه آزادی با نتیجه 1-2 از سد گل گهر گذشته و موفق شد به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کند. حالا قرمزپوشان برای رسیدن به بازی پایانی هوادار را در پیش دارند و بسیاری از هواداران فوتبال امیدوارند شاهد تقابل این تیم با استقلال در فینال باشند. اما وحید امیری که در هفته های اخیر در شرایط بسیار خوبی قرار داشته، برابر گل گهر نیز استانداردهای همیشگی خود را ارائه داد و یکی از بازیکنان درخشان تیمش لقب گرفت.

بعد از هفته ها بازی کردن در پست مدافع چپ از ابتدای فصل، یحیی گل محمدی اخیرا از وحید امیری در پست مهاجم سایه استفاده می کند و این ستاره لرستانی در این پست نیز به خوبی جواب اعتماد سرمربی تیمش را داده است. وحید امیری که دیروز بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را نیز به بازوبند بسته بود، علیرغم 35 ساله بودن تحرک بالایی در زمین داشته و البته وظایف کاپیتانی خود را به نحو احسن انجام داد.

گرچه وحید امیری در فصل جاری تقریبا در تمامی بازی های پرسپولیس در ترکیب قرار داشته و حتی مجبور به تغییر پست هم شده، اما کیفیت بازی این بازیکن تغییر نکرده و او همچنان از بازیکنان مورد اعتماد یحیی گل محمدی لقب دارد.

بازوبند برای ستاره پرسپولیس خوش‌یمن است!

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه