امروز: April 28, 2024

بازگشت ماسک به باشگاه‌های ورزشی

فرهنگی تاریخ انتشار: ۰۲/۱۱/۰۷ بدون نظر   138 بازدید

اندازه فونت    
بازگشت ماسک به باشگاه‌های ورزشی

بازگشت ماسک به باشگاه‌های ورزشی

محسن فرهادی گفت: افزود: اگر خودشان مبتلا به بیماری هستند یا افراد ریسکی هستند، یعنی سن‌شان بالا است یا بیماری زمینه‌ای دارند، کماکان توصیه می‌شود در فضاهای عمومی خصوصاً جاهایی که تراکم جمعیت وجود دارد، از ماسک استفاده کنند.

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: رعایت بهداشت فردی در هنگام غذا خوردن یا استفاده از سرویس‌های بهداشتی الزامی است. شستن دست‌ها و اگر به هر حال آب در دسترس نبود یا امکان شستشو نبود، استفاده از ضد عفونی کننده‌های دست که در زمان کرونا هم خیلی مرسوم شده بود کماکان مورد استفاده قرار گیرد.

فرهادی یادآور شد: اجسامی که پر استفاده هستند، مثل دستگیره‌های درب و شیرهای آبی که در سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شود، لازم است حتماً قبل از استفاده شستشو شوند یا از متولیان درخواست کنیم که آنها را خوب نظافت کنند و گندزدایی به موقع را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: از زمان شیوع کرونا، همکاری‌های خوبی با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی، ورزشی داشته‌ایم و با فدراسیون‌های مختلف جلسات‌مان ادامه دارد و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: همکاری‌های خیلی خوبی با افسران پزشک که به نوعی مورد تائید AFC (فدراسیون فوتبال آسیا) هستند، داریم و نکات مرتبط با بهداشت محیط را به بازیکنان تیم ملی فوتبال که در قطر حضور دارند و تماشاگران اعلام می‌کنند.

فرهادی تاکید کرد: باز هم توصیه می‌کنم در این فصل سال امکان سرایت بیماری‌های تنفسی وجود دارد و ورزشکاران و تماشاگران حتماً باید در مراکز و مکان‌های ورزشی توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

31

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه