امروز: April 20, 2024

بانک پاسارگاد یک تنه در میان برترین برندهای بانکی جهان!

اقتصادی تاریخ انتشار: ۰۱/۱۱/۲۶ بدون نظر   44 بازدید

اندازه فونت    

بانک پاسارگاد یک تنه در میان برترین برندهای بانکی جهان!

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک در طی هشت سال گذشته همواره در فهرستی که هر ساله توسط مؤسسه بین‌المللی "برندفاینانس" تهیه و توسط نشریه "بنکر" از زیرمجموعه‌های"Financial Times" اعلام می‌شود، به‌عنوان با ارزش‌ترین برند بانکی ایرانی معرفی شده است.
این بانک در آخرین ارزیابی که در سال 2023 انجام شده است، با وجود تحریم‌های مالی و بانکی تحمیل‌شده و افت ارزش پول ملی با رشد 24درصدی در ارزش برند و صعود 19 پله‌ای در رتبه بندی، با ارزش برند 759 میلیون دلار موفق شد جایگاه 238 در میان 500 برند معتبر بانکی جهان را کسب نماید و در رتبه‌ای بالاتر نسبت به بسیاری از بانک‌های معتبر منطقه‌ای و جهانی قرار گیرد.
گفتنی است این رتبه در ادامه افتخار آفرینی‌های بین‌المللی بانک پاسارگاد کسب گردیده است. پیش از این بانک پاسارگاد در سال 2022 برای هفتمین بار عنوان "بانک برتر اسلامی ایران" و برای هشتمین سال عنوان‌ "بانک سال ایران" را به خود اختصاص داده بود.
لازم به ذکر است بانک پاسارگاد از سال 2015 (به غیر از سال 2016 که در این رتبه بندی شرکت نکرد) در رتبه‌بندی 500 برند بانکی برتر جهان حضور داشته و همواره به‌عنوان با ارزش‌ترین برند بانکی ایرانی معرفی گردیده است و در سال 2018 ارزش برند بانک پاسارگاد بالغ بر 1170 میلیون دلار ارزیابی گردیده بود.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه