امروز: April 20, 2024

تابستان در پهناورترین کشور جهان با تور روسیه

اجتماعی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۲/۰۷ بدون نظر   29 بازدید

اندازه فونت    
تابستان در پهناورترین کشور جهان با تور روسیه

تابستان در پهناورترین کشور جهان با تور روسیه

روسیه کشوری پهناور با زمستان های سرد و یخبندان در شمال و آب و هوای نیمه گرمسیری در ساحل است. این کشور غرق در تاریخ است و فرهنگ و هنر آن ترکیبی از موسیقی کلاسیک، ادبیات زیبا و معماری چشمگیر است. معماری زیبا در موزه ها، کلیساها و حتی ایستگاه های مترو این کشور خودنمایی می کند. تابستان فصل محبوب گردشگران برای سفر و گشت و گذار در این کشور است. اگر علاقمند هستید تابستان 1402 را در سرزمین گنبدهای رنگارنگ، موزه های تاریخی و کلیساها بگذرانید لطفا تا پایان مقاله همراه ما باشید.

معروف ترین مکان های دیدنی روسیه

4

مسکو، سن پترزبورگ و سوچی از معروف ترین شهرهای این کشور پهناور هستند. کرملین، میدان سرخ و کلیسای جامع باشکوه سنت باسیل از جاذبه های اصلی در تور مسکو هستند و هر گردشگری که به روسیه سفر می‌کند باید از این ساختمان ها دیدن کند. آنچه در مورد سنت پترزبورگ جالب است، ترکیب معماری و هنرهای زیبا است. کاخ مویکا، کلیسای جامع آیزاک، موزه معروف ارمیتاژ و کاخ پیترهوف از جمله ساختمان های جذاب و درخشان این شهر هستند. سوچی همچنین یک شهر توریستی و ساحلی با طولانی ترین رودخانه روسیه است. اگر به ورزش های آبی، رفتینگ، کاوش در بازارهای باز یا شرکت در جشنواره فیلم تابستانی علاقه دارید. سوچی بهترین گزینه ای است که نباید از دست داد.

مکانهای مرموز و رازآلود در روسیه

5

روسیه کشور جذاب است که علاوه بر ساختمان‌های تاریخی و فرهنگ غنی، مکان‌های منحصربه‌فردی دارد که بهترین مکان برای ماجراجویی است. یکی از مکان های اسرارآمیز این کشور، دره معروف گولوسو راوین است. طبق فولکلور روسی، اینجا زمین بازی موجودات افسانه ای است. همچنین داستانی وجود دارد که گروهی در سال 1621 از این مکان به زمان سفر کردند. برای بازدید از این دره می توانید از خط 2 مترو از Novokuznetskaya به ایستگاه Kolomenskaya در مسکو بروید. یک پیاده روی کوتاه در میان جنگل سرسبز پارک شما را به این دره می رساند.

6

در شمال روسیه، در دریای سفید، نزدیک فنلاند، جزیره مرموز کوچکی به نام بولشوی زایاتسکی وجود دارد. این جزیره کمتر از دو کیلومتر مربع مساحت دارد و شامل 35 هزارتوی نوسنگی یا عصر حجر است که به بابل ها معروف هستند. هیچ کس نمی داند این هزارتوهای پیچیده چگونه و چرا شکل گرفته اند، اما نظر غالب در میان باستان شناسان محلی این است که این سازه های دقیق مانند یک دروازه بین این جهان و جهان دیگر عمل می کنند. راحت ترین راه برای رسیدن به این جزیره با هواپیما از مسکو یا سن پترزبورگ است. تجربه حضور در دنیایی دیگر ارزش این سفر پرماجرا و مرموز را دارد.

7

میدان سرخ کرملین برای مسکو مانند برج ایفل برای پاریس است. اما کرملین دوم و کمتر شناخته شده ای در شمال شرقی پایتخت این کشور وجود دارد. کرملین Izmailovo که در سال 2007 تکمیل شد، به عنوان مرکز فرهنگی و بازار مسکو عمل می کند. سبک این بنا بر اساس معماری سنتی روسی و با مجسمه های افسانه ای روسیه باستان است. این ساختمان ظاهری زیبا و رنگارنگ دارد که شما را مجذوب خود می کند. قدمت بازار معروف Izmailo به قرن هفدهم برمی گردد و توسط یک پل چوبی عجیب به کرملین متصل می شود. دومین کرملین به راحتی قابل دسترسی است و تنها 10 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو Partizanskaya فاصله دارد.

در کنار عمیق ترین دریاچه جهان خوش بگذرانید

8

بایکال عمیق ترین دریاچه جهان است. بسیاری از روس ها می گویند که دیدن دریای بزرگ سیبری یک تجربه ویژه در تور روسیه است، در حالی که برخی دیگر داستان هیولای بایکال و داستان هیولای دریاچه نس را روایت می کنند. مسیرهای پیاده روی زیادی وجود دارد و در تابستان می توانید در دریاچه شنا کنید، حتی اگر آب در ماه آگوست سرد باشد. استراحتگاه ها، هتل ها و کمپ های زیادی در ساحل وجود دارد که قدمت بیشتر آنها به دوران شوروی باز می گردد.

شب های سفید در روسیه

9

"شب های سفید" یک پدیده طبیعی است که در بسیاری از مناطق دنیا رخ می‌دهد، اما معمولاً به دلیل وجود در نزدیکی قطب شمال به خصوص در کشورهای اسکاندیناوی و روسیه شناخته شده است.

در روسیه، شب های سفید (به روسی: Белые ночи) در شهر سنت پترزبورگ بسیار مشهور است. در این شهر، به دلیل واقع شدن در منطقه‌ای با ارتفاع کم، نور آفتاب در طول شب باعث روشنایی شهر می‌شود و باعث شده شب‌های تابستان در این شهر به شبی با نور طبیعی تبدیل شود که از مناظر زیبایی برخوردار است.

در شب های سفید، پارک‌ها و باغ‌های شهر سنت پترزبورگ پر از افرادی هستند که به دنبال تفریح در هوای خوب شب هستند. این شهر به دلیل وجود کانال های آبی و پل های زیبا در شب های سفید بسیار زیبا به نظر می‌رسد و بسیاری از گردشگران و علاقمندان به فرهنگ روسیه به این شهر در این شب ها سفر می‌کنند.

تور روسیه در تابستان 1402 با آرزوی سفر تجربه کنید

تابستان محبوب ترین فصل برای سفر به روسیه است. بنابراین، اگر قصد دارید تعطیلات تابستانی خود را در سفر به روسیه سپری کنید، بهتر است سریعا برای ویزای توریستی روسیه اقدام نمایید، بلیط بخرید و هتل رزرو کنید. شرکت هواپیمایی آرزوی سفر پارسیان با داشتن متخصصین مجرب و متخصص در این کلیه خدمات تور اعم از ویزا، بلیط و واچر هتل را ارائه می دهد. بنابراین برای برنامه ریزی سفر می توانید به دفتر این شرکت در بلوار مرزداران مراجعه کنید و یا از طریق شماره تماس 02145128 با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. همچنین میتوانید با رزرو تور دلخواه خود، چمدان های خود را ببندید و برای یک سفر تابستانی فراموش نشدنی به روسیه آماده شوید.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه