امروز: March 29, 2024

تغییر ساعات کاری مراکز معاینه فنی تهران در روزهای آخر سال

اجتماعی تاریخ انتشار: ۰۱/۱۲/۱۹ بدون نظر   42 بازدید

اندازه فونت    

تغییر ساعات کاری مراکز معاینه فنی تهران در روزهای آخر سال

داوود گودرزی صبح امروز در جریان بازدید از سه مرکز معاینه فنی بیهقی، نیایش و شهید آبشناسان گفت: خانواده بزرگ شهرداری که مجموعه معاینه فنی هم بخشی از آن است زحمات زیادی را در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان، این ولی‌نعمتان شهر انجام می‌دهند.

وی افزود: مجموعه شهرداری باید با همدلی تمام تلاش خود را به حل مشکلات شهروندان معطوف کند و ما نیز در مجموعه شهرداری خود را ملزم به ارائه خدمات شایسته و در شان شهروندان و ارتقاء سطح کیفی خدمت رسانی به ویژه سلامت عملکرد می‌دانیم.

گودرزی با تاکید بر اینکه بدون تردید مردم شایسته و لایق این خدمات هستند، خاطرنشان کرد: ما به عنوان یک فریضه دینی و بنا به تاکیدات مستمر شهردار تهران در زمینه خدمت رسانی شایسته به شهروندان خود را مکلف به رعایت این اصول می‌دانیم. مدیران جمهوری اسلامی به عنوان خادمان ملت، رفتار با رافت و خدمت همراه با خوش‌رویی را از وظایف خود می‌دانند. ملت شریفی که با نجابت تمام در مدت ۴۴ سال پای انقلاب خود ایستاده‌اند، شایسته بهترین‌ها هستند.

وی ادامه داد: بخش‌هایی از شهرداری به صورت مستقیم با شهروندان در ارتباط هستند و کیفیت خدمت‌رسانی در آن قسمت‌ها بیشتر نمود پیدا می‌کند و مجموعه معاینه فنی نیز با توجه به گستردگی مراجعات سالانه جزو این بخش‌ها است. زحمات همکاران معاینه فنی در مدیریت صف نشان می‌دهد به‌راحتی می‌توان با یک نوآوری و جدیت، تحولی در امر خدمت‌رسانی ایجاد کرد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران اراده‌ حل مشکل در سیستم را بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: بدون تردید مسائل با پیگیری به سادگی قابل ساماندهی است و امیدوارم این روند با رویکرد تسهیل در ارائه خدمت رسانی به شهروندان، توسعه کسب و کار، ارتقاء بهره‌وری و انجام ماموریت‌های سازمانی ادامه داشته باشد.

در جریان این بازدید، شادی مالکی، مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران نیز ضمن توضیح فرآیند انجام معاینه فنی در مراکز به تشریح اهم مجموعه اقدامات دو ماه اخیر در ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به شهروندان پرداخت.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی با اشاره به مراجعه ۱.۶ میلیون دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی و افزایش مراجعات در سال جاری نسبت به سال گذشته، افزود: یکی از معضلات شهروندان در ماه‌های پایانی سال ازدحام مراکز معاینه فنی و معطلی حداقل چهار ساعت در صف‌های طولانی معاینه فنی بوده است. در همین راستا برای حل این مشکل در دو ماهه اخیر بنا بر تدابیر معاون حمل و نقل و ترافیک و حمایت‌های شهردار تهران چندین اقدام برجسته انجام شده است.

وی تصریح کرد: ابتدا هفدهمین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک آزادی در بهمن ماه افتتاح و به ظرفیت پذیرش سالانه مراکز حداقل ۵۶ هزار دستگاه خودرو اضافه شد.

مالکی یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته را افزایش ساعت کاری مراکز و شبانه روزی کردن مرکز معاینه فنی بیهقی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر کلیه مراکز از ساعت ۷ لغایت ۲۰ فعال بوده و مرکز بیهقی به صورت ۲۴ ساعته خدمت رسانی می‌کند. همچنین اینترنتی شدن هفت مرکز معاینه فنی از دیگر اقدامات مهم است.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت:‌پذیرش در مراکز معاینه فنی بیقی، شهید آبشناسان، نیایش، دماوند و سراج و دو واحد سیار نوبنیاد و گیلان صرفا اینترنتی بوده و شهروندان می‌توانند با تعیین وقت قبلی در کمتر از نیم ساعت نسبت به دریافت معاینه فنی اقدام کنند.

بر اساس اعلام پایگاه خبری شهر، وی با بیان اینکه این تحول جدید در پذیرش خودروها علاوه بر مدیریت صف توانسته مراجعات را نیز توزیع کند، اظهارکرد: مراجعات به مراکز خلوت در قسمت جنوب شهر تهران در حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است.

مالکی در خصوص راه‌اندازی خدمات جدید در مراکز نیز گفت: در مرکز آبشناسان به عنوان طرح پایلوت تعمیرگاه تخصصی خودرو ویژه بانوان با رویکرد فضای امن و قابل اطمینان برای بانوان مراجعه کننده ایجاد شده است و به زودی بنا بر توافق انجام شده با شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران خدمات جدید خودرویی و رفاهی در مراکز راه اندازی خواهد شد.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه