امروز: April 18, 2024

خیریه کوینکس به وظیفه خود در قبال زلزله‌زدگان عمل میکند

اجتماعی تاریخ انتشار: ۰۱/۱۲/۰۶ بدون نظر   44 بازدید

اندازه فونت    
خیریه کوینکس به وظیفه خود در قبال زلزله‌زدگان عمل میکند

خیریه کوینکس به وظیفه خود در قبال زلزله‌زدگان عمل میکند

گسترش ارز‌های دیجیتال در دنیای امروز بسیار چشمگیر است و خریدوفروش رمز ارز‌ها از روش‌های بسیار مهم برای انجام سرمایه‌گذاری در سطح جهانی شناخته می‌شوند. تعداد ارز‌های دیجیتال موجود بسیار زیاد است و مزایا و ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها نیز متفاوت است. تمام معاملات در حوزه این ارز‌ها نیز در بستر صرافی‌ها انجام می‌شود. یکی از صرافی‌های بسیار مشهور کوینکس است که امکان سرمایه‌گذاری بر روی انواع ارز‌های دیجیتال در آن فراهم شده و به همین دلیل توانسته شهرت جهانی پیدا کند.

محبوبیت این صرافی در میان کاربران بسیار زیاد است و فعالیت آن علاوه­بر معاملات، انجام فعالیت‌های خیرخواهانه برای شرایط مختلف است. در واقع کوینکس یک مرکز خیریه دارد که افراد مختلف از سراسر دنیا می‌توانند از کمک‌های آن‌ها استفاده کنند. خیریه کوینکس برای فعالیت‌های خیرخواهانه خود محدودیت موقعیت و مرزی تعیین نکرده و فعالیت‌های بسیاری برای کمک به مردم زلزله‌زده خوی انجام داده است.

04

فعالیت‌های کوینکس در انجام کمک‌های خیریه

این صرافی پس از داشتن عملکرد موفق در حوزه معاملات مالی و ارزی، یک مؤسسه خیریه با بودجه ۱۰ میلیون دلاری تأسیس کرده و در مناطق محروم و کشور‌های توسعه یافته در حال کمک‌رسانی به مردم است. وجود فناوری بلاک چین مانع ایجاد مشکل یا سرقت در سرمایه کاربران می‌شود و از ایجاد فساد در قسمت‌های مختلف معاملات آنلاین و ارز‌های دیجیتال جلوگیری می‌کند.

علاوه ­براین تکنولوژی بلاک چین دقیق و منصفانه است و به همین دلیل امکانات دنیا نیز باید در میان مردم طبقات مختلف به­صورت مساوی تقسیم شوند. از جدید‌ترین مشکلات به وجود آمده در سطح کشور ما می‌توان به زلزله خوی اشاره کرد که افراد بسیاری در زیر آوار مانده­اند و نیاز به کمک دارند. صرافی کوینکس با انجام کار‌های خیر بسیار در این مناطق به­دنبال افزایش آسایش مردم آن است.

✔️صرافی کوینکس CoinEx? آموزش رایگان صفر تا صد صرافی کوینکس coinex به صورت  گام به گام و تصویری - ویرگول

کمک‌های کوینکس به مردم زلزله ‌زده خوی

به­دلیل محبوبیت زیاد این صرافی در میان کاربران و فعالیت‌های خیرخواهانه انجام شده در آنجا، CoinEx charity تصمیم گرفته تا بسته‌های مختلف کمکی مثل پتو، بخاری برقی و چادر را آماده کند و به مناطق زلزله‌زده ارسال کند. در واقع کاربران با سرمایه‌گذاری در معاملات ارز‌های دیجیتال در صرافی کوینکس در فعالیت‌های خیریه این مجموعه نیز سهم دارند. این خیریه فعالیت‌های خود را محدود نکرده و در سطح بین‌المللی نیز فعالیت‌ می­کند.

02

خیریه کوینکس ، توسط افراد محلی مورد اعتماد، توانست خانواده های بی بضاعت، بی سرپرست و… را شناسایی و کمک های خود را در مسیر درست اهدا کند.

همچنین این خیریه از انجمن ناشنوایان و معلولین نخاعی که بیش از پیش به این کمک ها نیاز داشت و به فراموشی سپرده شده بودند نیز، حمایت کرد و مقداری از حمایت های خود را وقف افراد این انجمن کرد.

این مجموعه نسبت به مردمان کشورهای در حال توسعه احساس مسئولیت می‌کند و به­دنبال روش‌های مختلفی است که به افراد کمک کند تا از شرایط دشوار پیش­آمده گذر کنند. علاوه­بر فعالیت‌های خیرخواهانه در حق مردم زلزله‌زده خوی، کوینکس نسبت به مردمان کشور‌های دیگری نیز فعالیت مختلف انجام می­دهد. به عقیده طراحان این مجموعه کاربران در هر نقطه از دنیا باید از امکانات موجود در حوزه ارز‌های دیجیتال بهره‌مند شوند.

معرفی صرافی کوینکس و نحوه کار با آن

نتیجه‌گیری

با توجه به اختلافات طبقاتی موجود در میان مردم سراسر دنیا و فقر بسیار زیاد، انسان‌ها در بروز اتفاقات طبیعی مثل زلزله به سرعت قدرت خود را از دست می‌دهند و شرایط دشواری پیدا می‌کنند. در نتیجه خیریه کوینکس برای کمک به زلزله زدگان خوی فعالیت‌های گسترده انجام داده و بسته‌های مختلف گرمایشی را برای آن‌ها ارسال کرده است. امکان بهره‌مندی مردم از انواع مختلف خدمات کوینکس در شهر خوی می‌تواند در بهبود شرایط زندگی آن‌ها تأثیر فوق‌العاده‌ای داشته باشد. در کنار این موارد کوینکس در انجام فعالیت­های خرید و فروش ارز دیجیتال نیز فعال است.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه