امروز: April 19, 2024

درختی به نام رسول ملاقلی‌پور کاشته شد

فرهنگی تاریخ انتشار: ۰۱/۱۲/۱۵ بدون نظر   43 بازدید

اندازه فونت    
درختی به نام رسول ملاقلی‌پور کاشته شد

درختی به نام رسول ملاقلی‌پور کاشته شد

کاشت درخت به نام انسانی بزرگ و شریف کاری قابل تحسین و ستایش است که در کشور ما رواج دارد. نهال‌های بزرگی به نام شهدا و بزرگان کشور کاشته می‌شود اما چند سال است که در بنیاد سینمایی فارابی، نهال‌هایی به نام هنرمندان فقید کاشته می‌شوند تا به این واسطه یاد و نام آنها به زیبایی هرچه‌ تمام‌تر در یاد و خاطره ما بماند و باقیات الصالحاتی برای آنان شود.

تا به حال نها‌هایی به نام هنرمندانی چون فرشته طائرپور ، پرویز پورحسینی، خسرو سینایی، اکبر عالمی، کامبوزیا پرتوی، سیامک اطلسی ، علی انصاریان، کریم اکبری مبارکه، علی سلیمانی، محمد ابوالحسنی، بیژن افشار و چنگیز جلیلوند در سال‌های اخیر در محوطه بنیاد سینمایی فارابی کاشت شده است.

امروز نیز همزمان با سالروز درگذشت زنده یاد «رسول ملاقلی‌پور» و مقارن با روز درختکاری، درخت یادبود این هنرمند فقید سینمای ایران توسط رئیس سازمان سینمایی در بنیاد سینمایی فارابی کاشته شد.

درختی به نام رسول ملاقلی‌پور کاشته شد

کاشت درخت به یاد هنرمندان فقید سینمای ایران در بنیاد سینمایی فارابی رسمی معمول است که هرساله همزمان با روز درختکاری صورت می‎گیرد و امسال نیز همزمان سالروز درگذشت زنده یاد «رسول ملاقلی‌پور» و مقارن با روز درختکاری نهالی به یاد این هنرمند فقید توسط رئیس سازمان سینمایی کاشته شد.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه