امروز: March 29, 2024

دستگیری سارقان خودرو و موتورسیکلت در تهران

اجتماعی تاریخ انتشار: ۰۱/۱۲/۱۰ بدون نظر   44 بازدید

اندازه فونت    

دستگیری سارقان خودرو و موتورسیکلت در تهران

سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف کالای قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در یک کارگاه مخروبه در محدوده خیابان شهید رجایی خبر داد و گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان تهران با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی موفق به کشف یک انبار کالا دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان "شهید رجایی" شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که مالک یک کارگاه مخروبه محل کارگاه را به دپوی کالای قاچاق تبدیل کرده است، افزود: مأموران این پلیس با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر مراجعه و در بررسی‌های بیشتر از محل مذکور، ۱۲ هزار و ۹۶۰ عدد قرص بدنسازی، ۵۵۰ ثوب پوشاک، ۵ هزار و ۲۹۹ کیلوگرم پودر بدنسازی، ۱۳ هزار و ۳۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل، ۵۶۱ جفت کتانی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ابراز داشت: با هماهنگی قضائی اموال کشف شده توقیف و برای بررسی‌های بیشتر در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، ابراز داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده اندv

دستگیری سارق موتور سیکلت در ری

سرهنگ حسینعلی این علی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق موتورسیکلت و کشف یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی، خبر داد و گفت: در پی افزایش سرقت موتورسیکلت در محدوده شهر ری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کار آگاهان پلیس آگاهی پس از چندین روز کار اطلاعاتی و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ‌هایی از سارق حرفه‌ای به دست آورده و با شناسایی مخفیگاه متهم طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف و متهم در بازجویی‌های فنی انجام شده به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان ری اعتراف کرد.

سرهنگ ابن علی در پایان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان نیز با رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت، کلیه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا توسط مأموران مورد بررسی قرار گیرد.

پایان راه باند سارقان محتویات خودرو

سرهنگ محمد معظمی گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند ۵ نفره سارقان محتویات خودرو و کشف اموال سرقتی خبر داد و گفت: تیم عملیات کلانتری چیتگر حین گشت زنی در محدوده کلانتری، به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری که پلاک خودرو مخدوش بود، مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه مأموران برای بررسی بیشتر وارد عمل شده و به خودرو مراجعه کردند ادامه داد: متهمان به محض مشاهده مأموران با سرعت به صورت خلاف جهت مسیر تردد خودروها متواری شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از مدتی تعقیب و گریز، در یک عملیات ضربتی، خودرو متهمان متوقف و هر دو نفر در محل دستگیر و پس از بررسی خودرو متهمان مشخص خودرو سرقتی بوده و دارای سابقه سرقت است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان به کلانتری انتقال و در پی جوئی های انتظامی به سرقت خودرو معترف و اظهار داشتند با استفاده از خودروی سرقتی به سرقت قطعات خودرو می‌پرداختند.

این مقام انتظامی از هماهنگی‌های قضائی در بازدید از مخفیگاه متهمان اشاره کرد و افزود: از بازدید از مخفیگاه متهمان ۱۷ حلقه لاستیک، ۷ دستگاه لپ تاپ و تبلت، تعدادی مدارک سرقتی و آلات و ادوات سرقت کشف شد.

سرهنگ معظمی گودرزی به دستگیری سایر مرتبطان پرونده در این عملیات پلیسی اشاره کرد و گفت: در این رابطه ۳ متهم دیگر که سعی در پنهان کردن اموال به سرقت رفته را داشتند دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تا کنون ۵ نفر از مال باختگان شناسایی شدند و کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف سایر جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

کشف اموال سرقتی از خودروی سارق

سرهنگ محمدقاسم طرهانی جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق منزل و کشف اموال سرقتی از خودروی متهم خبر داد و گفت: روز گذشته مأموران انتظامی کلانتری ۱۰۹ بهارستان در حال گشت زنی بودند که به راننده یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه در همین حین راننده خودرو در مقابل منزلی از خودرو پیاده و به زاغ زنی از منزل پرداخت ادامه داد: متهم که خودروی پلیس را در محل مشاهده کرد، سوار بر خودرو شده و به سرعت از محل گریخت.

جانشین پلیس پیشگیری تهران به اجرای طرح مهار سارق اشاره کرد و بیان داشت: پس از مدتی تعقیب و گریز، خودروی سارق در یک عملیات پلیسی متوقف با متهم که با استفاده از سلاح سرد سعی در متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات مقتدرانه زمین گیر و خلع سلاح شد.

این مقام انتظامی گفت: در بازدید از خودروی متهم ۳۹ ساله تعدادی اموال مسروقه از قبیل: لپ تاپ، تب لت، موبایل و برخی آلات و ادوات سرقت کشف و متهم به سرقت این اموال طی چند روز اخیر اعتراف کرد.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را پانصد میلیون ریال اعلام و تا کنون ۳ تن از مال باختگان در این رابطه شناسایی و تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

دستگیری سارقان لوازم خودرو

سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان لوازم خودرو در محله نامجو خبر داد و گفت: روز گذشته تیم عملیاتی ضربت سرکلانتری یازدهم حین گشت زنی در محله نامجو به دو نفر که داخل خودرو پراید حضور داشته و مدت زیادی در محل توقف داشته مشکوک می‌شوند.

وی با بیان اینکه مأموران متهمان را زیر نظر گرفته افزود: سارقان از خودرو پیاده و به سمت خودروهای پارک شده و خودرویی که مدنظر داشته رفته که سریعاً وارد عمل شده و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر دو متهم دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان چندین سلاح سرد و قمه و تعدادی آلات و ادوات سرقت کشف شد، متهم ۳۶ ساله که از ساکنان استان‌های غربی کشور بودند به ۵ فقره سرقت محتویات خودرو در شهر تهران با همدستی هم اعتراف کردند که مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ ضرونی با اشاره به سوابق سرقت متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

سارق مغازه محله فلسطین در حین سرقت دستگیر شد

سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق مغازه در خیابان حافظ و کشف اموال سرقتی خبر داد و گفت: روز گذشته در پی دریافت پیامی از مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع سرقت مغازه و حضور سارق در محل، در محدوده " فلسطین" تهران بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: سارق کرکره مغازه را تخریب نموده بود و با حضور مأموران، سارق هنوز موفق به خروج از مغازه نشده بوده که با شگردهای پلیسی سارق داخل مغازه دستگیر شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه مشخص گردید که سارق چند ماه قبل ۳و احد از آپارتمان‌های ساختمان مذکور را از طریق ورود از بالکن منازل مورد سرقت قرار داده است و حدوداً ۲ میلیارد ریال طلا و وجه نقد به سرقت برده که طی اعتراف وی اموال سرقتی از منزل متهم کشف شد.

سرهنگ حسنوند گفت: متهم سابقه دار بوده و به ۳ فقره سرقت مشابه اعتراف و تلاش برای شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه