امروز: April 18, 2024

دولت برنامه هایش را بر اساس شعار سال تدوین کند

سیاسی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۱/۰۸ بدون نظر   43 بازدید

اندازه فونت    
دولت برنامه هایش را بر اساس شعار سال تدوین کند

دولت برنامه هایش را بر اساس شعار سال تدوین کند

غلامرضا شریعتی ، نماینده مردم بهشهر و نکاء در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با افکارنیوز درخصوص شعار سال مبنی بر « مهار تورم و رونق تولید » بیان کرد: رهبر انقلاب هر سال با انتخاب شعار مرتبط با مشکلات به فکر رفع مشکلات مردم است و امسال به واسطه تجربه های تلخی که در سال های گذشته در زمینه اقتصاد داشتیم باید در این راستا اقدامات عملیاتی را پیاده کنیم.

وی افزود: اکنون نزدیک به 10 سال است که شعار هر سال در زمینه تولید، حمایت از کالای ایرانی است. مجلس در تلاش بوده و هست که با تصویب قوانین مناسب بتواند بیش از گذشته از توان تولیدکنندگان داخلی بهره بگیرد و در سالی که گذشت نیز در در این راستا با تمام توان وارد عمل شدیم.

شریعتی گفت: تولید داخلی و رفع موانع تولید از تاکیدات رهبری است و شعار سال امسال توسط رهبری، شعار انقلابی برای مهار تورم و رونق تولید است که باید با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع برای تحقق این مهم تلاش کرد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس خاطرنشان کرد: اهمیت تولید داخل و رفع تورم بر اقتصاد کشور برکسی پوشیده نیست. باید بتوانیم با تکیه بر تولیدات داخلی میزان تورم را کاهش دهیم و برای قطع وابستگی ها تلاش کنیم.

او ادامه داد که یکی از راه های مهار تورم، کوچک شدن دولت است. زیرا این کار باعث صرفه جویی در مخارج و پویاتر شدن اقتصاد می شود. زمانی که دولت کوچک و پویا شود میزان درآمد بر هزینه ها پیشی می گیرد و تورم مدیریت می شود.

دولت برنامه هایش را بر اساس شعار سال تدوین کند

شریعتی اظهارداشت: شعار سال از مهم ترین نقشه های راه در ابتدای هر سال برای دولت است لذا نباید با آن عوامانه برخورد کرد. در سال جاری نیز دولت باید این دو کلید واژه مهم تورم و تولید را کنار یکدیگر قرار دهد و برنامه هایش را براساس آن تدوین کند.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه