امروز: April 28, 2024

روایت سردار پاکپور از عملیات‌های موفق سپاه علیه تروریست‌ها

سیاسی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۹/۲۱ بدون نظر   17 بازدید

اندازه فونت    
روایت سردار پاکپور از عملیات‌های موفق سپاه علیه تروریست‌ها

روایت سردار پاکپور از عملیات‌های موفق سپاه علیه تروریست‌ها

سردار محمد پاکپور صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه کردستان و فرماندهان لشکر عملیاتی 22 بیت‌المقدس در سنندج اظهار داشت: برای ایجاد امنیت منطقه شمالغرب کشور مخصوصا کردستان شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردیم.

وی با یادآوری اوایل انقلاب و حضور عوامل ضدانقلاب در بیشتر نقاط کردستان، خاطرنشان کرد: در آن زمان بیشتر شهرهای کردستان در اشغال ضد انقلاب بود و راه‌ها و جاده‌ها هم ناامن بود و تنها ساعاتی از روز تردد آزاد بود.

وی ادامه داد: از سال 85 به بعد گروهک تروریستی پژاک مناطق شمالغرب را ناامن کرد و در اوج ناامنی در سال‌های 88 و 89 نیروی زمینی سپاه با رویکرد تهاجمی عملیات‌های خود را مناطقی که تروریست‌ها مستقر بودند شروع کرد و بعد از اقدامات عملیاتی موفق شد عناصر تروریست را یا به هلاکت برساند و یا به آنسوی مرزها فراری دهد.

سردار پاکپور

سردار پاکپور با اشاره به عملیات‌های ربیع نیروی زمینی سپاه در سال‌های گذشته، عنوان کرد: از سال 95 که گروهک‌های دمکرات، کومله و… در حاشیه مرزهای جمهوری اسلامی ایران مستقر شدند و برای خودشان مقر و پایگاه ایجاد کردندنیروی زمینی سپاه دست به اقدامات تهاجمی علیه مقرات، پایگاه‌ها و عقبه‌های تروریست‌ها زد و با سلسله عملیات‌های موشکی، پهپادی، و آتشباری آنها را مجبور به تخلیه حواشی مرز و تعهد دولت مرکزی عراق برای خلع سلاح آنها کرد.

در این مراسم سردار پاکپور، سردار جمشید رضایی را به عنوان جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس و سردار منصور ولی‌ئی را به عنوان فرماده جدید لشکر عملیاتی 22 بیت‌المقدس کردستان معرفی کرد.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه