امروز: April 19, 2024

زوار اربعین از حالا به فکر گذرنامه باشند

اجتماعی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۲/۰۱ بدون نظر   40 بازدید

اندازه فونت    

زوار اربعین از حالا به فکر گذرنامه باشند

سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه انتظامی کشور در خصوص آخرین وضعیت صدور گذرنامه در کشور اظهار داشت:‌ در حال حاضر صدور گذرنامه وضعیت عادی و به روز را داشته و در حوزه صدور گذرنامه عقب‌ماندگی نداریم.

وی گفت: گذرنامه متقاضیان از زمان تحویل مدارک در مراکز پلیس + ۱۰ تا تحویل گذرنامه درب منزل ۵ روز کاری طول می‌کشد.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه انتظامی کشور در خصوص مدت زمان اعتبار گذرنامه اعلام کرد: گذرنامه‌ها تا آخرین روزی که در آن اعتبار درج شده معتبر هستند منتهی در صورت سفر افراد به بعضی از کشورها در حالی‌که مقیم نباشند اعتبار زیر شش ماه پذیرش نمی‌شود؛ به همین دلیل بارها گفته شده که گذرنامه با اعتبار زیر شش ماه برای خروج از کشور معتبر نیست چرا که کشور مقابل این مدت اعتبار را قبول نمی‌کند.

سردار ذوالقدری در پاسخ به دیگر پرسش در مورد تقاضا برای افزایش اعتبار گذرنامه‌ها گفت: موضوع افزایش اعتبار گذرنامه‌ها در کمیسیون مصوب و پیشنهادش به مجلس شورای اسلامی ارائه شده و منتظر تصویب هستیم؛ به محض تصویب ابلاغ و اجرایی می‌شود.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه انتظامی کشور با توجه به شرایط عادی صدور گذرنامه از متقاضیان سفرهای خارجی به خصوص زوار اربعین حسینی درخواست کرد که برای دریافت یا تمدید گذرنامه از هم اینک اقدام کرده و درخواست خود را به روزهای آخر و منتهی به سفر خود موکول نکنند تا در ازدحام معطل شوند.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه