امروز: March 29, 2024

سامانه یکپارچه عرضه خودرو باز شد

اقتصادی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۲/۰۵ بدون نظر   41 بازدید

اندازه فونت    

سامانه یکپارچه عرضه خودرو باز شد

سامانه یکپارچه عرضه خودرو از امروز 5 اردیبهشت به مدت 5 روز در دسترس است و متقاضیان خرید خودرو در طرح یکپارچه که نوبت آنها به سال 1403 موکول شده است در صورت تمایل می توانند با ورود به سامانه نسبت به تغییر نوع خودرو انتخابی خود اقدام کنند.

براساس اعلام وزارت صمت این سامانه قرار بود از صبح امروز در دسترس متقاضیان قرار گیرد که به دلایلی این امر محقق نشد و بالاخره با تاخیر چند ساعته در حال حاضر سامانه بروز رسانی و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

براساس اعلام امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت متقاضیانی که نوبت بندی تحویل خودرو آنها به علت انتخاب خودروهای پرمتقاضی به سال آینده (1403) موکول شده است می توانند با مراجعه به سامانه easalcar.ir نسبت به تغییر نوع خودرو خود اقدام کنند و خودروی مورد نظر خود را در سال 1402 تحویل بگیرند.

وی افزود: همچنین این امکان برای افرادی که به هر دلیلی قصد تغییر نوع خودروی خود را دارند نیز فراهم است تا با مراجعه به سایت از خرید انصراف دهند و سپس در مرحله دوم طرح یکپارچه که از 16 اردیبهشت آغاز می شود شرکت کنند.

براساس اعلام وزارت صمت از حدود 50 محصول مختلف عرضه شده در طرح یکپارچه فقط در 5 محصول پرتقاضا با تیپ بندیهای مختلف در اعلام نتایج تحویل به 1403 موکول شده است که متقاضیان این خودروها می توانند با انتخاب خودروهای دیگر خودروی خود را در سال 1402 تحویل بگیرند.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه