امروز: April 20, 2024

شانس ۲ مدال طلا و ۲ برنز برای ایران در روز دوم/ محسن نژاد حذف شد

سیاسی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۱/۲۱ بدون نظر   40 بازدید

اندازه فونت    
شانس ۲ مدال طلا و ۲ برنز برای ایران در روز دوم/ محسن نژاد حذف شد

شانس ۲ مدال طلا و ۲ برنز برای ایران در روز دوم/ محسن نژاد حذف شد

دیدار‌های پنج وزن دوم سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا، از صبح امروز (دوشنبه) در شهر آستانه قزاقستان آغاز شد و سجاد ایمن طلب و مهدی بالی به دیدار فینال اوزان ۷۲ و ۹۷ کیلوگرم رسیدند. رضا عباسی و سجاد ایمن طلب نیز در وزن‌های ۶۷ و ۷۲ کیلوگرم راهی دیدار نیمه نهایی شدند. مهدی محسن نژاد هم در وزن ۶۰ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب یرنور فیداخمتوف از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم رضا عباسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر بیگ میرات نوباتوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل کیوتارو سوگابه از ژاپن با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. عباسی در این دیدار با برنده کشتی میان رازاک بیشیکیف از قرقیزستان و هوسیوتو از چین می‌رود.

در وزن ۷۲ کیلوگرم سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۱ ویکاس از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر مقابل جیان تان از چین به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. ایمن طلب در دیدار پایانی به مصاف ابراگیم ماگومادوف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر صفر مقابل و هالیشان باهیجیانگ از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر مقابل آکیلبک تالنتبیکوف از قرقیزستان مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. مُهمدی در این دیدار به مصاف روهیت داهیا از چین می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۵ مقابل یوتا نارا از ژاپن به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل یمینگ لی از چین با نتیجه ۷ بر ۱ به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. بالی در دیدار فینال با اوزور ژوژوپبکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۵:۳۰ امروز برگزار می‌شود.

شانس ۲ مدال طلا و ۲ برنز برای ایران در روز دوم محسن نژاد حذف شد

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه