امروز: April 25, 2024

عمان یا دبی؟ کدام گزینه برای سفر بهتر است؟

اقتصادی تاریخ انتشار: ۰۱/۱۱/۱۷ بدون نظر   40 بازدید

اندازه فونت    
عمان یا دبی؟ کدام گزینه برای سفر بهتر است؟

عمان یا دبی؟ کدام گزینه برای سفر بهتر است؟

بین مناطق گردشگری خاورمیانه، پایتخت عمان (مسقط) و دبی طرفداران زیادی از سراسر دنیا به خود اختصاص داده ­اند. در سال‌های اخیر، تمرکز هر دو منطقه بر صنعت گردشگری معطوف بوده است و امکانات ویژه‌ای را برای مسافران خود فراهم کرده‌اند سر و صدایی به پا کرده است. همچنین این مناطق ساحلی از پر­رفت و آمدترین شهرهای مشرف به دریای خاورمیانه بشمار می روند و از این نظر امکانات و خدمات متنوع و عالی را به مسافران و بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهند. در ادامه به مقایسه‌ این دو شهر از جهات مختلف می پردازیم؛ همراه ما باشید.

03

دبی با هتل‌های پنج ستاره، مراکز بزرگ فروش، فضاهای اسکی داخل سالن و انواع تفریح‌های فرهنگی جایی برای توضیح نمی‌گذارد و توانسته است خود را به عنوان قطب گردشگری خاورمیانه به همه ثابت کند. با این که سفر به دبی یکی از بهترین مقصدها در میان کشورهای عربی به نظر می‌رسد اما در سال­های برخی بر این اعتقاد دارند که برای دیدن میهمان‌نوازی واقعی عرب‌ها باید به مسقط، تاج پادشاهی عمان رفت و برای تجربیات جدید و جذاب با تور عمان همراه شد.

02

عمان درست در شرقی‌ترین نقطه‌ شبه‌جزیره‌ عربستان قرار گرفته و از نظر زیبایی، ظاهری متفاوت با کشور پر از آسمان‌خراش همسایه‌اش یعنی دبی دارد. این کشور که تا قبل از سال 1970 میلادی خیلی روی خوشی به خارجی‌ها نشان نمی‌داد، اما در سال‌های اخیر قدم در راه توسعه گردشگری گذاشته است و می‌توانید با تور مسقط عمان به این مقصد زیبا سفر کنید. خوشبختانه عمان همچنان بر حفظ اصالت خاورمیانه‌ای خود پافشاری کرده است و اگر شما هم تماشای مناره‌های بلند را به تماشای ویترین‌های پر زرق و برق یا قدم زدن میان تاریخ را به لذت بردن از مراکز تفریحی ترجیح می‌دهید باید تور عمان را به جای تور دبی انتخاب کنید.

در ضمن اگر به دنبال لذت بردن تفریحات مهیج آبی مقل غواصی در دریا و یا اسکی روی ماسه، گردش در میان طبیعت هستید، عمان هم مثل دبی هیچ کم و کسری از این جهات ندارد. این کشور تنوع خوبی برای تفریح‌های مرتبط با دریا و طبیعت دارد و برخی از مناطق و جاذبه‌های طبیعی آن واقعا دست نخورده و بکر هستند. همچنین غواصی در سواحل مرجانی و گردش در شهر یک تجربه‌ به یاد ماندنی برایتان می­سازد و اگر به دنبال منطقه ای خنک­تر هستید واز گرمای بیابانی فراری هستید، می‌توانید به شهر صلاله بروید. در اطراف شهر صلاله می‌توانید به مناطق سرسبزی بروید که باعث می‌شوند فراموش ‌کنید در شبه جزیره‌ عربستان هستید. آبشارها و تپه‌های صلاله به ویژه در فصل پاییز، برای هر گردشگری جذابیت دارد.

01

تا اینجای مطلب آژانس مسافرتی سفریار به شما پیشنهاد می­کند که عمان را به دبی ترجیح بدهید و یکی از مهم‌ترین دلایل ما بشما کاهش هزینه­های سفر به مسقط در مقایسه با دبی است. کافیست نگاهی به قیمت تورهای دبی و عمان در وبسایت safaryaar.com داشته باشید تا خودتان متوجه این موضوع شوید.

در ادامه برخی گردشگران به دنبال کسب آرامش و سکوت هستند و از شلوغی شهر فراری هستند، خوب اگر جزو این گروه هستید، تور عمان برای شما مناسب‌تر است. اما اگز به دنبال شلوغی شهر و دنیای پر زرق و برق و فضاهای لوکس­تری هستید، دبی را انتخاب کنید. خوشبختانه شهر دبی تمرکز زیادی بر روی تفریحات آبی خود دارد و با بهبود امکانات رفاهی سواحل خود، گردشگران زیادی را در سال‌های اخیر به خود جذب کرده است. با توجه به مطالبی که بررسی کردیم، اول از همه باید بگوییم که شما می­بایستی هدفتان از سفر را مشخص نمایید و بعد از خواندن این مطلب، انتخاب مناسبی داشته باشید. همچنین برای رزرو متنوع ترین تورهای دبی وارد لینک زیر شوید.

https://safaryaar.com/tour/dubai

در آخر شما می ‌توانید در مجموعه مسافرتی سفریار آریا به راحتی و تنها با چند کلیک ساده انواع مختلف تورهای عمان و دبی را که شامل تورهای ارزان و لحظه آخری، آفرهای هیجان انگیز، طیف مختلف تور­های نوروز، بهترین تورهای زمینی و هوایی و… را پیدا کنید و سپس مناسب‌ ترین آن را رزرو کنید. فقط کافیست که در صفحه اصلی سایت سفریار شما تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات را وارد نمایید و سپس با کلیک بر دکمه جستجو می ‌توانید لیست تورهای موجود در آن تاریخ را مشاهده کنید و سپس با مقایسه بین تورها و در نظر گرفتن بودجه و سلایق خود بهترین تور را انتخاب و در سریع ‌ترین حالت ممکن رزرو کنید.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه