امروز: April 24, 2024

فساد در ورزش به ویژه فوتبال بیداد می‌کند

سیاسی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۱/۲۲ بدون نظر   43 بازدید

اندازه فونت    
فساد در ورزش به ویژه فوتبال بیداد می‌کند

فساد در ورزش به ویژه فوتبال بیداد می‌کند

حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۲ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی، اظهار داشت: اخطار بنده به بحث فساد در ورزش بازمی‌گردد که باید به این موضوع ورود کنیم.

وی بیان کرد: امروز نمایندگان مردم مورد سوال قرار می‌گیرند که چگونه افرادی که مبالغ هنگفتی از بیت‌المال گرفته و ارقام میلیاردی را جابه‌جا می‌کنند، صدا و سیما این امکان را برای آنها فراهم می‌کند تا فساد خود را توجیه کنند. این در حالی است که اگر یک نماینده مجلس برای دفاع از یک تیم محروم ورزشی بخواهد صحبت کند، می‌گویند زمان نداریم.

نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فساد در ورزش به ویژه فوتبال بیداد می‌کند و هیچ یک از مسئولان پاسخگو نیستند. بنده برخی مسائل در این حوزه را به رئیس مجلس شورای اسلامی گفتم و وی این موضوعات را جهت پیگیری به کمیسیون فرهنگی مجلس ارجاع داد.

فساد در ورزش به ویژه فوتبال بیداد می‌کند

محمدیاری گفت: معمولاً تیم‌های فوتبال شهرستانی مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند و وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هیچ حمایتی از آنان نمی‌کند. فساد در این حوزه به صورت سیستماتیک وجود دارد و باید مسئولان ذیربط به صورت جدی به این موضوع ورود پیدا کنند.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه