امروز: May 7, 2024

ماجرای سریال گناه فرشته چیست؟

فرهنگی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۹/۲۶ بدون نظر   18 بازدید

اندازه فونت    
ماجرای سریال گناه فرشته چیست؟

ماجرای سریال گناه فرشته چیست؟

التهاب و پیچ و تاب‌های داستانی یکی از المان‌های تماشایی شدن هر فیلم یا سریالی است که می‌خواهد مخاطب را با خود همراه کند، مواردی که گاهی پیش از پخش اثر نشانه‌هایی از آن در تیزر و اخبار منتشر شده به چشم می‌خورد تا بیننده را برای تماشای آن کار مشتاق‌تر کند.

این روز‌ها هم سریال «گناه فرشته» به کارگردانی حامد عنقا با تصاویر و تیزر‌های منتشر شده از آن نوید همان فضا یعنی قصه‌ای پر التهاب و جنایی را می‌دهد که شاید بتواند بازهم در شبکه نمایش خانگی مورد اقبال قرار بگیرد.

دادگاه آن هم با حضور شهاب حسینی در نقش یک وکیل بخشی از تصاویر تیزر منتشر شده از این سریال است که نشان می‌دهد ماجرا حول فساد، جنایت و اتفاقات پرهیجانی می‌چرخد که باید دید حامد عنقا این‌بار در مقام کارگردان چطور از پس روایت و نمایش آن برآمده است؟

ماجرای سریال گناه فرشته چیست؟

«گناه فرشته» درباره ماجرای اتهام به دختری به نام فرشته است؛ فرشته‌ای که ظاهرا شیطانی در درون دارد و مردی را با ۲۰ضربه چاقو کشته است یا حداقل متهم به چنین قتل فجیعی است…. او در دادگاه محاکمه می‌شود و در تلاش است تا بی‌گناهی خود را ثابت کند.

این خط داستانی به همراه تصاویر و اخبار منتشر شده نشان‌دهنده این است که با سریالی پر التهاب و پرتنش مواجه هستیم.

در این سریال پردیس پورعابدینی نقش فرشته را ایفا می‌کند و امیر آقایی، لادن مستوفی، مهدی سلطانی، دیبا زاهدی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، فخرالدین صدیق شریف و نفس بازغی از دیگر بازیگرانی‌اند که در «گناه فرشته» حضور دارند.

اسامی آشنایی که برخی از آن‌ها در نگاه اول یادآور سریال «آقازاده» هستند که عنقا نویسندگی آن را به عهده داشت و قصه‌اش حول فساد اقتصادی می‌چرخید. از سوی دیگر این سریال سومین تجربه حضور شهاب حسینی در نمایش خانگی محسوب می‌شود و در آخرین کار بعد از «شهرزاد»، او در مقام یک پلیس دایره جنایی در «پوست شیر» حاضر شد و تصویر متفاوتی را از خود ارائه کرد.

اینبار هم گویا قرار است او را در قامت وکیلی ببینیم که خواسته ناخواسته پایش به پرونده‌های مختلفی باز می‎شود و این نقطه حساسی است که به واسطه نقش و پیچ‌و تاب‌های آن باید باعث خلق تصویری تازه از آقای حسینی شود. اتفاقی که از الان نمی‌توان درباره‌اش اظهارنظر کرد، اما با توجه به سبقه درخشان او می‌توان پیشبینی کرد که حضور این بازیگر برگ‌برنده «گناه فرشته» خواهد بود.

سریالی که باید دید چقدر می‌تواند تنور تماشایی‌های زمستانی را داغ کند؟

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه