امروز: March 29, 2024

هوشمندسازی درمان در خوزستان

اجتماعی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۲/۰۸ بدون نظر   32 بازدید

اندازه فونت    

هوشمندسازی درمان در خوزستان

دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی امروز در آیین افتتاح ساختمان جدید اورژانس بیمارستان سینا کارون اظهار کرد: تعداد تخت‌های بیمارستانی استان خوزستان به نسبت جمعیت آن کم است از این رو در سفر دوم هیات دولت به خوزستان توجه ویژه‌ای برای تامین تخت های مورد نیاز بیمارستان‌های آن معطوف خواهد شد.

وی افزود: با وجود آنکه دانشگاه های علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دزفول، آبادان و بهبهان در ۱۸ ماه دولت سیزدهم تلاش‌های در خور تحسین و بی‌سابقه‌ای برای تجهیز بیمارستان‌های استان خوزستان انجام داده‌اند ولی باید با قوت برنامه‌های توسعه‌ای بیمارستان‌های استان ادامه یابد و وزارت بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی برای تامین نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مراکز درمانی توجه ویژه ای خواهد کرد.

وی از اهتمام خیران سلامت که نقش مهمی در توسعه و تجهیز مراکز درمانی و بیمارستانی خوزستان داشته اند قدردانی کرد و افزود: مشارکت خیران در ساخت اورژانس بیمارستان سینا نمونه‌ای از این دست کارها است.

عین‌اللهی با تاکید بر ساخت کلان بیمارستان در کشور که همه نیازهای بیماران را در بخش های مختلف تامین کند افزود: در خوزستان بیمارستان هوشمند با آخرین تجهیزات به روز جایگزین بیمارستان گلستان اهواز خواهد شد.

وی بدون اشاره گفت: ۱۵هزار میلیارد ریال برای ساخت این کلان بیمارستان هوشمند و مجهز اختصاص می‌یابد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود:چندی پیش کلان بیمارستان حضرت مهدی(عج) در تهران افتتاح شد و در چند هفته آینده نیز کلان بیمارستان تجریش تهران به بهره برداری خواهد رسید.

وی ساخت چنین بیمارستان هایی راهبرد و اولویت وزارت متبوع در کشور بیان کرد و افزود: ساخت چنین بیمارستان هایی، هزینه درمانی بیماران را کاهش خواهد داد واین به نفع نظام سلامت کشور است.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه