امروز: April 27, 2024

واریز حق التدریس فرهنگیان ۱۴۰۲ و وعده جدید وزیر آموزش و پرورش

اجتماعی تاریخ انتشار: ۰۲/۱۱/۰۴ بدون نظر   213 بازدید

اندازه فونت    
واریز حق التدریس فرهنگیان ۱۴۰۲ و وعده جدید وزیر آموزش و پرورش

واریز حق التدریس فرهنگیان ۱۴۰۲ و وعده جدید وزیر آموزش و پرورش

محمد وحیدی با اشاره به نشست خود با وزیر آموزش و پرورش، گفت: از موارد مطرح شده در این نشست می‌توان به ضرورت پرداخت سرانه به مدارس با اولویت پرداخت سرانه مدارس دانش آموزی اشاره کرد که هرچه سریع تر پرداخت شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان نیز که تا کنون فقط 30 درصد آن پرداخت شده مقرر شد با هماهنگی‌های به عمل آمده قسط دوم آن یعنی 40 درصد دیگر را پرداخت و مرحله پایانی پاداش نیز تا پایان سال پرداخت شود.

واریز حق التدریس فرهنگیان ۱۴۰۲ و وعده جدید وزیر آموزش و پرورش

حق التدریس استان‌ها نیز به زودی پرداخت می‌شود

وحیدی اضافه کرد: همچنین در خصوص حق التدریس معلمان شاغل نیز بحث و مقرر شد برابر اسنادی که استان‌ها ارائه کردند، پرداختی‌ها به آن‌ها پرداخت شود.

وی با اشاره به نگاه وزیر آموزش و پرورش نسبت به جذب نیروی انسانی، عنوان کرد: با توجه به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش پیش از شروع سال، امیدواریم داوطلبان جدیدی که در آزمون آموزش و پرورش پذیرفته می‌شوند، بتوانند زودتر دوره های مد نظر گذرانده و برای مهرماه 1403 در کلاس های درس حاضر شوند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان و ضرورت شفاف سازی در این صندوق نیز مباحثی مطرح شد که با توجه به تغییر مدیرعامل صندوق، رویکرد مثبتی در این صندوق پیش گرفته شود و واگذاری سهام به فرهنگیان عضو به عنوان اولویت اول قرار گیرد و دولت نیز سهم خود را به این صندوق پرداخت کند.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه