امروز: March 19, 2024

واکنش علم الهدی به مشکلات معیشتی مردم و ارزان شدن مسکن

سیاسی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۳/۱۹ بدون نظر   32 بازدید

اندازه فونت    
واکنش علم الهدی به مشکلات معیشتی مردم و ارزان شدن مسکن

واکنش علم الهدی به مشکلات معیشتی مردم و ارزان شدن مسکن

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) اظهار کرد: یکی از فرازهای مهم سخنرانی ۱۴ خرداد امسال مربوط به تشریح امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری امام(ره) بود. رهبری در فرمایشاتشان فرمودند که امام(ره) سخت‌افزار قوی نداشت و سخت‌افزار امام(ره) فقط منحصر در یک کاغذ و خودکار و حداکثر یک ضبط‌ صوت بود، اما ایمان و امید، دو نرم‌افزار قوی امام بود که انقلاب را به پیش می‌برد. امروز هم اگر مردم مسلح به همان نرم‌افزار باشند، یعنی خدا را باور کنند و ایمان داشته باشند که باید به هدف انقلاب برسند، خدا هم به آنان کمک خواهد کرد و به همان توفیقات و دستاوردهایی می‌رسند که امام رسید.

واکنش علم الهدی به مشکلات معیشتی مردم و ارزان شدن مسکن

وی افزود: هدف انقلاب این بود که مردم ما آزاد زندگی کنند، روی پای خود بایستند، پیشرفت کنند، جلو بروند، ترقی کنند و به جایی برسند که به دنیا ثابت شود مدیریت سیاسی و اجتماعی بشر باید به دست خدا و نماینده خدا باشند و مردم دنیا نمونه این زندگی را ببینند تا برای پذیرش حکومت جهانی مهدوی آماده شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: در سال‌های انقلاب، جوانان مملکت شهید می‌شدند و حتی امام(ره) نیز تبعید شد، اما انقلاب به پیشرفت خود ادامه داد. از زمان پیروزی انقلاب تاکنون نیز وضع به همین صورت بوده و پیشرفتی که ما در طول این مدت داشته‌ایم، غیرقابل‌انکار است؛ به گونه‌ای که از زمان سرنگونی نظام ستم‌شاهی تا به امروز، ایران اسلامی به قدرت اول منطقه تبدیل شده و این به برکت اراده‌های نفوذناپذیر مردم بوده است.

علم‌الهدی با اشاره به ماموریت موفقیت‌آمیز ناوشکن دنا، اضافه کرد: این توفیق بزرگ به‌ زعم بسیاری از مردم یک سفر دریایی ساده است، اما واقعیت قضیه این‌طور نیست. این ناو که بر دریا حرکت می‌کند، مظهر اقتدار نظام است و اینکه جلوی چشم استکبار جهانی، ناو جنگی ما جولان بدهد، اقتدار نظام را نشان می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به رونمایی از موشک هایپرسونیک سپاه در هفته گذشته، بیان کرد: برادران و خواهران، موشک فتاح که دو روز قبل رونمایی شد، دنیا را تکان داد. موشک هایپرسونیک فقط در انحصار تولید سه کشور دنیا بود؛ آمریکا، روسیه و چین و ایران اسلامی به‌عنوان کشور چهارمی که اقتدار خود را نشان داد و به این فناوری دست پیدا کرد، همان کشوری بود که در دل تحریم‌های دشمنانش قرار داشت.

امام جمعه مشهد ادامه داد: موشک هایپرسونیک می‌تواند در فاصله ۶ دقیقه و ۴۰ ثانیه به تل‌آویو برسد و در هر ساعت، ۱۵ ماخ سرعت معادل با بیش از ۱۷ هزار کیلومتر سرعت دارد. این موشک قابل‌ مهار و انهدام هم نیست. حالا مردم قضاوت کنند و بگویند که آیا این دستاورد، مایه امیدواری نیست؟ این توفیقات به برکت شما مردم حاصل شده، شما که به این دانشمندان، فناوران و جوانان عزیز و بااستعداد امیدوار هستید و باور دارید بر پایه روحیه انقلابی آن‌ها می‌توانید به جایی برسید که هیچ کشوری جلودارتان نباشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه مشهد، علم‌الهدی با بیان اینکه پیشرفت‌های نظام، ثمره ایمان و امید مردم است، افزود: مشکلات زیاد است اما همه قابل‌ حل هستند. مشکلات معیشتی و اقتصادی اگرچه برای مردم مشکل‌ساز شده و گرانی‌ها مردم را به زحمت انداخته اما همه این مسائل قابل‌ حل هستند. در روزهای اخیر، نرخ مسکن ۲۵ درصد کاهش پیدا کرد و باور داریم بقیه قیمت‌ها نیز کاهش پیدا می‌کنند و بر پایه ایمان و اراده‌ای که جوانان ما دارند، همه این مشکلات حل خواهد شد.

وی خطاب به مسئولان گفت: در این شرایط، همان‌طور که مردم و مسئولان می‌دانند، در یک جنگ ترکیبی با دشمنی هستیم که با هرچه دارد به میدان آمده و از تحریم اقتصادی گرفته تا توطئه‌افکنی سیاسی، در تلاش برای متوقف کردن انقلاب است. البته این مصادیق نشانه ضعف دشمن است زیرا در برابر قدرت‌های ما مستأصل شده‌اند و چون در خلیج‌ فارس جرات نزدیک شدن به ما را ندارد، اکنون رو به این توطئه‌های بچگانه آورده‌ تا با فتنه‌گری، چند عنصر سودجو را به جان مردم بیندازد.

امام جمعه مشهد عنوان کرد: در جنگ، مردم ما باور کردند و مقاومت می‌کنند اما مسئولان هم بدانند که دشمن با ما در حال جنگ است پس باید با چنگ و دندان بجنگند، بی‌استراحت برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و پا پس نکشند. این را بدانید که اگر بنا شد امروز در این مملکت با شرایطی که وجود دارد، آقای مسئولی بخواهد به قدرت و ریاست خودش تکیه کند، دنبال رفاه و کار روزمره باشد و در عرصه سیاست وارد شود تا به مال و مقامی برسد، این مسئول، خادم نظام نیست بلکه خائن به نظام، ملت و خون شهدا خواهد بود.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه