امروز: March 28, 2024

ویژه برنامه‌های مترو پایتخت به مناسبت جشن مبعث

اجتماعی تاریخ انتشار: ۰۱/۱۱/۲۷ بدون نظر   41 بازدید

اندازه فونت    
ویژه برنامه‌های مترو پایتخت به مناسبت جشن مبعث

ویژه برنامه‌های مترو پایتخت به مناسبت جشن مبعث

سید محمد نقیب در این باره گفت: در این ایام به منظور ایجاد فضای شاد و با نشاط برنامه «شمیم رحمت» در قالب اجرای گروه‌های سرود با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در متروی پایتخت اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک حکم ضروری الهی و هنجار اجتماعی و فرهنگی در کشور ما مطرح بوده و حیا و عفت دو مقوله‌ای است که پیش زمینه بروز و ظهور حجاب در جامعه و در سطح فرهنگ عمومی کشور است، اظهارکرد: به مناسبت ایام ماه مبارک رجب پویش "فرشتگان سرزمین من" با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ایستگاه‌های منتخب مترو در حال برگزاری است.

نقیب ادامه داد: به همین مناسبت مراسم جشنی با عنوان "جشن نماز" ویژه دختران ۹ الی ۱۲ ساله در روز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه در ایستگاه‌های ابن سینا، پیروزی و میدان شهدا برگزار می‌شود.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه عنوان کرد: به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در حوزه خانواده و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان در میان جوانان، پایگاه مشاوره "سایه مهر" در ۱۰ ایستگاه منتخب متروی تهران برگزار می‌شود.

این پایگاه مشاوره با هدف ارائه مشاوره درباره تسهیل ازدواج دائم، ارائه مشاوره و آموزش، تشکیل خانواده پایدار و نیز ارائه مشاوره‌های تخصصی از قبیل ازدواج، خانواده و کودک با حضور کارشناسان و مشاوران در حوزه خانواده برگزار و کارشناسان این طرح تا ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ پاسخگوی سوالات مسافران شهر زیرزمینی خواهند بود.

وی ادامه داد: برپایی کارگاه آموزش خطاطی به نام پیامبر مهربانی در ایستگاه میدان شهدا با همکاری فرهنگسرای مترو از دیگر فعالیت‌های معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران به مناسبت سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام خواهد بود.

ویژه برنامه‌های مترو پایتخت به مناسبت جشن مبعث

نقیب افزود: همزمان با هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر برنامه شاهنامه خوانی و اجرای موسیقی فولکلور اقوام ایرانی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران با همکاری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود.

برنامه‌های فرهنگی متروی تهران از تاریخ ۲۶ بهمن الی ۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ در ایستگاه‌های امام خمینی(ره)، تئاتر شهر، تجریش، دروازه دولت و میدان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه