امروز: April 25, 2024

پخش زنده بازی لیورپول و آرسنال امشب 20 فروردین 1402

سیاسی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۱/۲۰ بدون نظر   43 بازدید

اندازه فونت    
پخش زنده بازی لیورپول و آرسنال امشب 20 فروردین 1402

پخش زنده بازی لیورپول و آرسنال امشب 20 فروردین 1402

لیورپول و آرسنال از رقابتهای لیگ برتر انگلیس امشب 20 فروردین 1402 از ساعت 19:00 به مصاف هم می‌روند.

برای مشاهده بازی لیورپول و آرسنال کلیک کنید

پخش زنده بازی لیورپول و آرسنال امشب 20 فروردین 1402

تیم فوتبال آرسنال که با هدایت میکل آرتتا جوان فصل بی‌نظیری را در لیگ برتر انگلیس پشت سر گذاشته است و بی تاب رسیدن به قهرمانی پریمیرلیگ پس از ۱۹ سال است، امشب و در حساسترین دیدار هفته سی ام پریمیرلیگ باید در ورزشگاه آنفیلد بندر لیورپول از ساعت ۱۹:۰۰ به وقت ایران به مصاف تیم لیورپول برود.

پخش زنده بازی لیورپول و آرسنال امشب 20 فروردین 1402

تیم فوتبال آرسنال این فصل فراتر از انتظارات عمل کرده است و با وجود حذف در جام اتحادیه، لیگ اروپا و جام حذفی، با کسب ۷۲ امتیاز از ۲۹ بازی در صدرجدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

توپچی‌های لندن ۱۹ سال است که پس از قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر و آن جام طلایی معروف رنگ قهرمانی را ندیده و روزهای سختی را پشت سر گذاشته است.

اما شاگردان آرتتا جوان تا بدین جا ۵ امتیاز از تیم پرستاره منچستر سیتی گواردیولا استاد میکل آرتتا در مربیگری جلو هستند و حسابی مدافع عنوان قهرمانی را اذیت کرده‌اند.

آرسنال ۷ بازی پیاپی است که در لیگ جزیره پیروز می‌شود و باید دید که می‌تواند این آمار را در برابر لیوپول هم ادامه دهد و هشتمین برد پباپی را بدست بیاورد یا خیر.

اما لیورپول فصل اسفناکی را پس از ۶ سال موفق با یورگن کلوپ می‌گذراند و مربی آلمانی دوباره گرفتار سندروم فصل هفتم معروفش شده است؛ عددی که گویا در این فصل بندرنشینان نقش مهمی دارد چراکه تنها اتفاق مثبت فصل لیورپول تا اینجای کار زدن ۷ گل به منچستریونایتد رقیب سنتی بوده است.

شاگردان کلوپ که در حال حاضر با ۴۳ امتیاز هشتم است حتی امید زیادی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان در این فصل نیز ندارد چراکه حتی اگر کلوپ دست به کار بزرگی بزند و امشب از سد آرسنال عبور کند، بازهم ۱۰ امتیاز تا یونایتد در رده چهارم و منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارد.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه