امروز: April 19, 2024

چه چیزی تور دبی را به مقصد مورد علاقه مسافران تبدیل می کند؟

سیاسی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۲/۲۱ بدون نظر   28 بازدید

اندازه فونت    
چه چیزی تور دبی را به مقصد مورد علاقه مسافران تبدیل می کند؟

چه چیزی تور دبی را به مقصد مورد علاقه مسافران تبدیل می کند؟

امارات متحده عربی در دهه گذشته مقصد مورد علاقه سفر در خاورمیانه برای مردم مشتاق سفر در سراسر جهان با تور دبی بوده است. آمارها نشان می دهد که امارات متحده عربی به ویژه تور ارزان دبی در سال های اخیر سهم زیادی از گردشگرانی را به خود اختصاص داده است که به مقاصد مختلف عربی سرازیر می شوند. گردشگری خانوادگی با پشتیبانی از طیف گسترده ای از جاذبه های گردشگری در تور لحظه آخری دبی، از جمله خدمات اوقات فراغت و برتر، کیفیت بالا و تنوع گسترده ای از امکانات توریستی که مناسب اقشار مختلف بازدیدکنندگان است و نیازهای همه گروه های سنی را برآورده می کند، شاهد رشد قابل توجهی بوده است.

عمده گردشگران خارجی که در فصل تعطیلات به دبی می‌روند، از کشورهای حاشیه خلیج فارس بوده‌اند، که عمدتاً به دلیل نزدیکی جغرافیایی و امکاناتی است که امارات از طریق زمین، دریا و هوا به بازدیدکنندگان تورهای دبی ارائه می‌کند. با توجه به چشم انداز بلندپروازانه امارت برای افزایش بیشتر سهم بخش گردشگری در اقتصاد داخلی، تعداد بازدیدکنندگان از سایر نقاط جهان با افزایش رقابت پذیری دبی در بخش گردشگری به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

چه چیزی تور دبی را به مقصد مورد علاقه مسافران تبدیل می کند؟

بگذارید به طور خلاصه ببینیم چه عواملی باعث می شود تا امارات به مقصد سفر مورد علاقه خاورمیانه تبدیل شود!

1. جاذبه های دیدنی

دبی مملو از زیبایی های منظره طبیعی است. سواحل مایل به آبی، سواحل پر از ماسه سفید، کوه های مرتفع، بیابان های شگفت انگیز و غیره… طبیعت به اندازه کافی برای مسافران امارات حفظ شده است. وقت خود را به آفتاب گرفتن در ساحل جمیرا بگذرانید، از یک شب باربیکیو در یک صحرای آرام لذت ببرید، یا در بالای کوه های جبل جیس در RAK باشید.

2. انسان معجزه کرد

امارات شگفتی های دست ساز زیادی دارد که روح هر مسافری را در امارات به اوج می رساند. برج خلیفه – بلندترین سازه ساخته شده توسط انسان در جهان، برج العرب – مجلل ترین هتل 7 ستاره در امارات متحده عربی، جزایر نخل – جزایر ساخته شده توسط انسان در دریا، دبی مارینا – بزرگترین مارینا ساخته شده توسط انسان در جهان، برج بی نهایت – اولین برج پیچ خورده 90 درجه جهان، دبی مال – بزرگترین مرکز خرید در جهان و غیره … تنها برخی از شگفتی های انسان در امارات هستند.

3. فرصت های ماجراجویی

امارات فعالیت های ماجراجویانه بی شماری برای مسافران دارد. هواپیماهای دریایی، هلیکوپتر سواری، پروازهای بالن، سافاری در صحرا، تپه‌بازی، پیاده‌روی، چتربازی، مسابقات چهارگانه، دوچرخه‌سواری خاکی، BMXing، بلوکارتینگ، اسب‌سواری و غیره تنها تعداد کمی از فعالیت‌های ماجراجویانه‌ای هستند که در امارات متحده عربی منتظر هر گردشگری است. مسافران عاشق ماجراجویی همیشه امارات متحده عربی را مقصد مناسبی برای تعطیلات می دانند.

4. فرصت های خرید

امارات یک مقصد عالی برای خرید است. از برندهای باارزش گرفته تا محصولات بدلی، از محصولات بومی تا محصولات بین المللی، همه چیز و همه چیز در امارات موجود است. DSF، جشنواره معتبر خرید که در هر زمستان برگزار می شود، محبوب ترین جشنواره خرید در جهان است. مسافران می توانند یک تور خرید در دبی را انتخاب کنند که در خدمت اهداف خرید و گشت و گذار در دبی است.

02

5. ایمنی و دسترسی آسان

امارات و تور دبی یکی از امن ترین کشورها برای مسافران است. میزان جرم و جنایت بسیار پایین است و مقامات تمام اقدامات ایمنی را به کار گرفته اند تا مطمئن شوند که اقامت هر فرد در امارات بدون دردسر و شادی آور است. امکانات حمل و نقل فراوان و نسبتاً مقرون به صرفه است تا سفرهای گشت و گذار را راحت تر کند. همه مقاصد گردشگری به خوبی با امکانات حمل و نقل عمومی در ارتباط هستند.

6. فرودگاه بین‌المللی دبی

فرودگاه بین‌المللی دبی پیش‌بینی‌ها را – دوباره – برای تعداد مسافران سال 2023 به 83 میلیون نفر تغییر داد.

در سه ماهه اول، فرودگاه بیش از 21.2 میلیون بازدید کننده را تحت نظر داشت. بر اساس این اعداد، پل گریفیتس، مدیر عامل فرودگاه های دبی، مطمئن است که این هاب از پیش بینی های اولیه برای سال 2023 فراتر خواهد رفت. در سال 2022، DXB دارای 66 میلیون مسافر بود که به کمک این شهر تقاضای ثابت بازدیدکنندگان تورهای ارزان دبی برای اوقات فراغت و تجارت را تجربه می کرد.

این آمار نشان دهنده تقاضای بالای مسافران برای سفر به تور دبی است که کشور امارات از طریق رصد تعداد مسافران به کشور امارات پیش بینی نموده است شما هم برای رزرو تور ارزان و لحظه آخری دبی می توانید به سایت گردشگری توریاب | touryabtravel.com مراجعه کنید.

حالا متوجه شدید چرا تور دبی یک مقصد گردشگری ایده آل است؟

ثبات اقتصادی و سیاسی، جمعیت مختلف فرهنگی، مجموعه ای از رویدادها و فعالیت ها، امارات متحده عربی را به یک مقصد گردشگری ایده آل با تورهای ارزان دبی تبدیل می کند. موارد زیر تایید می کند که دبی زیر ساخت های قوی گردشگری را دارا می باشد.

  • ثبات اقتصادی و سیاسی
  • موقعیت استراتژیک اتصال شرق و غرب
  • به خوبی توسط خطوط هوایی بزرگ جهان در ارتباط است
  • زیرساخت های قوی برای حمایت از گردشگری
  • طیف وسیعی از اقامتگاه ها برای همه بودجه های مسافران ایرانی
  • مجموعه‌ای از رویدادها و فعالیت‌هایی که برای همه گروه‌های سنی و افراد با علایق متفاوت ارائه می‌شود
  • تنوع زیستی منحصر به فرد – امارات متحده عربی دارای بیابان ها، واحه ها، کوه ها، دره ها، دشت های نمک، جنگل های حرا، سواحل و گیاهان و جانوران بسیار غنی زمینی و دریایی است.
  • امارات متحده عربی خانه بیش از 200 ملیت با پیشینه های مذهبی و فرهنگی مختلف است که در صلح و آرامش زندگی می کنند.
  • نرخ پایین جرم و جنایت

آماده هستید به تور دبی سفر کنید؟

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه