امروز: April 18, 2024

کنعانی: با وجود قساوت صهیونیست‌ها، فلسطین مظلوم مقتدر می‌ایستد

سیاسی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۲/۲۱ بدون نظر   33 بازدید

اندازه فونت    

کنعانی: با وجود قساوت صهیونیست‌ها، فلسطین مظلوم مقتدر می‌ایستد

رژیم صهیونیستی امروز و برای سومین روز اقدام به حمله به مواضع مقاومت در نوار غزه کرده است. این حملات با پاسخ مقاومت روبرو شد. در حملات صهیونیست‌ها تعداد زیادی از مردم فلسطین شهید و زخمی شدند.

در همین خصوص ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در یک رشته توئیت نوشت: اشغالگران طی ۲ روز حدود ۲۰۰ نقطه در نوار غزه را هدف گرفتند. عمده اهداف رژیم، اماکن مسکونی بود که تاکنون بیش از ۲۵ شهید و ده‌ها مجروح بویژه از کودکان و زنان برجای گذاشت.

وزارت بهداشت فلسطین در همین خصوص اعلام کرد که از آغاز حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بامداد سه‌شنبه، ۲۵ نفر به شهادت رسیده و حداقل ۷۰ تن نیز مجروح شدند.

وی افزود: برغم قساوت صهیونیست‌ها، فلسطین مظلوم اما مقتدر می‌ایستد و شهادت برخی فرماندهان مقاومت، مانع پاسخ به رژیم (صهیونیستی) نخواهد شد.‌‎

سخنگوی دستگاه دیپلماسی یادآور شد: فلسطین و گروه‌های مقاومت آن متحد، مصمم و مجهزند و رژیم اشغالگر و ساکنان غاصب سرزمین‌های اشغالی از جنایات فعلی خود همانند گذشته نتیجه‌ای جز شکست نخواهند گرفت، اما پایداری و مجاهدت ملت فلسطین در برابر متجاوزان، رافع مسؤولیت دولت‌ها و ملت‌های اسلامی در حمایت قوی و مؤثر از فلسطین نیست.

لازم به ذکر است کنعانی پیش از این نیز حمله صهیونیست‌ها به نوار غزه را شدیدا محکوم کرده بود.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه