امروز: April 16, 2024

یورش صهیونیست‌ها به زندان «النقب»

سیاسی تاریخ انتشار: ۰۱/۱۲/۱۰ بدون نظر   40 بازدید

اندازه فونت    
یورش صهیونیست‌ها به زندان «النقب»

یورش صهیونیست‌ها به زندان «النقب»

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که مسئولان زندان «النقب» با یورش به بخش های مختلف این زندان، به صورت تحریک آمیزی اقدام به بازرسی از اتاق های اسیران فلسطینی کردند و در پی این اقدام اوضاع زندان بسیار متشنج شده است.

در این بیانیه آمده است: اسرا در اعتراض به سیاست‌ های «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی و اقدامات غیر انسانی اداره زندان‌ ها علیه اسرا تصمیم به بازگرداندن وعده‌ های غذایی خود طی فردا پنجشنبه و اعتصاب غذای یک روزه گرفته‌ اند.

دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطین افزود: نظامیان سرکوبگر اداره زندان‌ های رژیم صهیونیستی برای دومین بار به بند «۲۸» در زندان «النقب» یورش برده و بندهای زندانیان را مورد بازرسی دادند.

روز گذشته نیز اداره اسرای فلسطینی اعلام کرده بود، اسرا در زندان‌های ریمون، عوفر، مجدو، جلبوع و النقب از روز چهارشنبه نافرمانی خود را در زندان‌ ها در اعتراض به اقدامات مقام‌ های زندان علیه آنها و سیاست‌ های کابینه صهیونیستی به ویژه سیاست‌ های «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم آغاز می‌ کنند.

یورش صهیونیست‌ها به زندان «النقب»

این در حالی است که، پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) در قرائت نخست، پیش نویس قانون اعدام آن دسته از اسرای فلسطینی که دست به عملیات ضدصهیونیستی زدند را تصویب کرد.

در پیش نویس این قانون که یک عضو پارلمان رژیم صهیونیستی از حزب «عوتسما یهودیت» ارائه داد، آمده است که دادگاه باید کسانی که اقدام به عملیات علیه شهرک نشینان می‌کنند را به اعدام محکوم کند.

در همین حال، مشاور قضائی کابینه نتانیاهو ضمن انتقاد از این قانون، آن را غیربازدارنده خوانده است، این اقدام در راستای مبادرت کابینه افراطی نتانیاهو در تحت فشار قرار دادن فلسطینیان و اجرای سیاست فاشیستی صورت می‌گیرد.

تصویب چنین قانونی همزمان با ناآرامی‌های موجود در جامعه صهیونیستی می‌تواند علاوه بر اعتراض شهرک نشینان صهیونیست، با خیزش سراسری از سوی فلسطینیان همراه باشد.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه