امروز: April 24, 2024

۱۱۶ هزار خودرو طی ۴۸ ساعت گذشته وارد گیلان شد

اجتماعی تاریخ انتشار: ۰۱/۱۲/۲۶ بدون نظر   41 بازدید

اندازه فونت    

۱۱۶ هزار خودرو طی ۴۸ ساعت گذشته وارد گیلان شد

سرهنگ جاور صفاری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طی ۴۸ساعت گذشته، هفت هزار دستگاه خودرو نسبت به مدت مشابه پارسال بیشتر وارد استان شدند که ترافیک نیمه سنگین اما روان را در محورهای استان شاهد بودیم.

وی بیشترین علت تصادفات جاده‌ای طی ۲ روز گذشته را سرعت و سبقت غیرمجاز عنوان و تاکید کرد: هموطنان برای تردد ایمن در محورهای مواصلاتی استان از رفتارهای پر خطر به‌ویژه سرعت و سبقت غیر مجاز پرهیز کنند.

سرهنگ صفاری از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث پیشگیری و سفری ایمن و خاطره انگیز را تجربه کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان در ادامه با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در دو محور قدیم رشت- قزوین و آستارا- اردبیل و بالعکس طی امروز(جمعه) اظهار داشت: به منظور افزایش ظرفیت تردد در محور های مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ایمنی وسایل نقلیه در تعطیلات ایام طرح نوروز ۱۴۰۲، امروز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم "رشت – قزوین" و " آستارا – اردبیل" و بالعکس اعمال شده است.

وی افزود: بر این اساس؛ تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی که از ساعت هشت امروز در دو محور قدیم رشت- قزوین و بالعکس و آستارا – اردبیل و بالعکس تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع شد.

گیلان از استان‌های گردشگرپذیر است که از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۸۶ میلیون گردشگر وارد گیلان شده اند و ۷۷ میلیون نفر اقامت کردند.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه