امروز: March 19, 2024

اسامی بازیگران سریال باخانمان

سیاسی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۳/۲۰ بدون نظر   44 بازدید

اندازه فونت    
اسامی بازیگران سریال باخانمان

اسامی بازیگران سریال باخانمان

سریال با خانمان به کارگردانی برزو نیک نژاد سریال طنز و کمدی است که از تلویزیون پخش شد.

بازیگران سریال باخانمان به همراه عکس و خلاصه داستان

بازیگران سریال باخانمان

حسن پورشیرازی ، شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، مارال فرجاد، امیر حسین طاهری، امیر کاظمی، فرزانه سهیلی، امیر آتشانی، مریم سلطانی، مه روز ناصر شریف، مهناز کرباسچیان، نصرت دادرسی، حامد وکیلی، گیتی معینی، سارا عابدی، امیر علی خانی، با حضور سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا ، خسرو احمدی، امید روحانی، با هنرمندی افسانه بایگان و آتیلا پسیانی و با حضور افتخاری بهنام تشکر و شقایق دهقان بازیگران سریال باخانمان هستند.

بازیگران سریال باخانمان

عوامل سریال باخانمان

عوامل اصلی سریال باخانمان عبارتند از: نویسنده: امیر برادران، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، مجری طرح و مدیر تولید: مهدی بدرلو، طراح صحنه: مهدی سعیدی، تدوین: مهدی سعدی، طراح چهره پردازی: مرتضی کهزادی، آهنگساز: آریا عظیمی نژاد، طراح لباس: الهام شعبانی، مدیر برنامه ریزی: حامد مختاری، دستیار یک کارگردان: نوید صلاحی، منشی صحنه: فرشته حجازی، مدیر تدارکات: حسین میرزامحمدی، عکاس: محمد تقوایی، برنامه ریز: حمید قاسمی، دستیار کارگردان: فراز عمومی، مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد.

داستان سریال با خانمان

داستان این سریال درباره چند خانواده از طبقه‌های مختلف اجتماعی است. خانواده‌هایی که هر کدام بنا به قصه و به فراخور داستان با یکدیگر ارتباطی پیدا می‌کنند و پیوند می‌خورند. البته این داستان مثل اغلب کار‌های نیک نژاد، در بستری کمدی روایت می‌شود.

معرفی شخصیت‌های باخانمان

در این سریال بازیگران مختلفی به ایفای نقش می‌پردازند. حسام محمودی در نقش کمال، شهره لرستانی حوریه، حسن پورشیرازی ناصر، الهام اخوان گوهر، خسرو احمدی رحیم، افسانه بایگان مهری، سعید امیرسلیمانی رشید، آتیلا پسیانی مصطفی، مارال فرجاد سمانه، بهنام تشکر کاوه، شقایق دهقان ملودی. نیک نژاد در ترکیب بازیگران این سریال از تلفیقی میان بازیگران چهره و غیرچهره استفاده کرد و در بخشی هم به معرفی بازیگران جدید پرداخته است.

نیک نژاد بعد از سه سال در تلویزیون

برزو نیک نژاد کار خود را از دستیاری کارگردان و برنامه ریزی آغاز کرد و بعد از مدتی حالا خود کارگردانی چند سریال را به عهده گرفته است. شاید بتوان گفت همه کار‌هایی که نیک نژاد چه در سینما و چه در تلویزیون نویسنده و کارگردانشان بوده است، کمدی بودند از دودکش گرفته تا دردسر‌های عظیم، روزای بد بدر، ساخت ایران ۱ و ۲.

اما او بعد از کارگردانی سریال قرعه که با استقبال خوبی مواجه نشد، تصمیم گرفت مدتی در تلویزیون کار نکند و در همین زمان در سینما دو فیلم لونه زنبور و دوزیست را ساخت که دوزیست در جشنواره فیلم فجر سال گذشته در بخش سودای سیمرغ حضور داشت.

نیک نژاد در باخانمان فضای سریال‌های قبلی خود نظیر دردسر‌های عظیم و قرعه را تکرار کرده است البته با وجود برادران شاید در اجرای این فضا کمی متفاوت‌تر عمل کرده باشد.

تکرار سریال باخانمان

زینب تقوایی و اولین همکاری با کارگردان

تقوایی که کار خود را در مقام تهیه کنندگی با سریال دودکش به کارگردانی محمدحسین لطیفی آغاز کرد، در کارنامه کاریش همکاری با لطیفی، سیروس مقدم، سعید نعمت اله، بهرنگ توفیقی و … را دارد. اما او هم درونمایه اغلب آثارش کمدی است. تقوایی با نیک نژاد در سریال دودکش همکاری مشترکی داشتند و حالا بعد از ۷ سال دوباره این همکاری در یک سریال کمدی دیگر شکل گرفته است.

حسن پورشیرازی در سریال باخانمان

پورشیرازی بیشتر در قالب نقش‌های جدی حاضر می‌شود حال می‌خواهد ژانر سریال کمدی باشد یا درام. از شاخص‌ترین آثار او می‌توان به سریال‌های کیمیا، برادر جان، تنهایی لیلا، آسمان من، مختارنامه، نردبام آسمان و … اشاره کرد.

افسانه بایگان و ایفای نقش مهری باخانمان

آخرین حضور افسانه بایگان در تلویزیون به سریال وضعیت سفید در سال ۸۹ برمی گردد. هرچند او چندی پیش در سریال پرحاشیه دل نیز حضور داشت. حالا در باخانمان او نقش مهری را دارد.

شهرام شکیبا در سریال باخانمان

این روز‌ها اغلب مجری‌ها بازیگر می‌شوند و از آن سمت بازیگران، مجری! و این بار‌ها در اغلب سریال و فیلم‌های سینمایی دیده شده است. در باخانمان، شهرام شکیبا نقش کارمند یک اداره که ظاهری اتوکشیده دارد را ایفاگر شده است. او که قبلتر در قامت مجری، نویسنده، منتقد در شبکه‌های تلویزیونی به اجرا می‌پرداخت در این سریال برای اولین بار به طور رسمی پا به عرصه بازیگری گذاشته است. او قبلتر در فیلم سینمایی یک سطر واقعیت و گنجشک و قناری بازیگری را تجربه کرده بود.

الهام اخوان و گوهر سریال باخانمان

گوهر سریال باخانمان، برای اولین بار است که در تلویزیون نقشی را بازی می‌کند. او قبلتر نقش اصلی فیلم سینمایی دوزیست نیک نژاد را بازی می‌کرد که توانایی خوبی هم در بازیگری دارد. اخوان در این سریال نیز یکی از نقش‌های اصلی داستان را به عهده دارد.

داستان سریال باخانمان

ماجرای سمانه و کمال

یکی از داستان‌های این سریال ماجرای رابطه عاشقانه بین کمال و سمانه است و تلاش‌های این دو برای اینکه بتوانند زندگی مشترکشان را آغاز کنند.

عوامل اصلی این پروژه تلویزیونی عبارتند از: نویسنده: امیر برادران، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، مجری طرح و مدیر تولید: مهدی بدرلو، طراح صحنه: مهدی سعیدی، تدوین: مهدی سعدی، طراح چهره پردازی: مرتضی کهزادی، آهنگساز: آریا عظیمی نژاد، طراح لباس: الهام شعبانی، مدیر برنامه ریزی: حامد مختاری، دستیار یک کارگردان: نوید صلاحی، منشی صحنه: فرشته حجازی، مدیر تدارکات: حسین میرزامحمدی، عکاس: محمد تقوایی، برنامه ریز: حمید قاسمی، دستیار کارگردان: فراز عمومی، مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه