امروز: March 28, 2024

خبر خوش جدید درباره رتبه بندی معلمان

اجتماعی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۳/۲۰ بدون نظر   36 بازدید

اندازه فونت    

خبر خوش جدید درباره رتبه بندی معلمان

تا جایی که من مطلع شدم، کار رتبه بندی تمام شده و پرداخت‌های مربوط به رتبه بندی معلمان نیز در سال گذشته بالغ بر ۴۸ هزار ملیارد تومان بود که این ارقام پرداخت شد.

رضامراد صحرایی گفت: طبق قانون از ۸ آبان ۱۴۰۱ باید کد استخدامی برای مهرآفرینان صادر می شد که انجام نشده و امسال قرار شده برای آنها که تعدادشان ۷۰ هزار نفر است کد استخدامی صادر شود.

به گفته وزیر آموزش و پرورش تغییرات اعمالی روی قانون رتبه بندی معلمان برای معلمانی که یکسال سابقه کار دارند و مهر امسال باید رتبه بندی شود اجرایی می شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: من در جلسه رای اعتماد گفتم که مقاله، نباید ملاک اصلی رتبه بندی معلمان باشد، الان هم معتقدم قانون رتبه بندی قانون خوبی است، اما آیین نامه اجرایی آن به اصلاحاتی نیاز دارد، زیرا درباره یک میلیون معلم تدوین شده و اجرای اخیر این قانون نشان داد که نقاط ضعفی دارد، هرچند نقاط قوتی هم دارد.

او با بیان اینکه اصلاحات رتبه بندی معلمان عمیق است و هم اکنون در دستور کار قرار دارد، افزود: تغییرات اعمالی روی قانون رتبه بندی معلمان برای معلمانی که یکسال سابقه کار دارند و مهر امسال باید رتبه بندی شود اجرایی می شود، اما برای سایر معلمان که رتبه گرفته اند تا رتبه بعدی که ۵ سال دیگر است تغییرات جدید اعمال نمی شود. به عبارت دیگر هر معلم ۵ سال یک‌بار رتبه بندی می شود البته در روستاها و مناطق محروم هر چهار سال یک‌بار رتبه بندی اجرایی خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا برای تامین اعتبار طرح رتبه بندی مشکلی نداریم؟ گفت: انشالله که مشکلی وجود نخواهد داشت زیرا این دولت برای معلمان هر هزینه ی انجام خواهد داد.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه