امروز: April 20, 2024

بررسی عملکرد فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با حضور «قالیباف»

سیاسی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۲/۱۸ بدون نظر   35 بازدید

اندازه فونت    
بررسی عملکرد فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با حضور «قالیباف»

بررسی عملکرد فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با حضور «قالیباف»

ابوالفضل عمویی اظهار داشت: صبح امروز پنجمین جلسه هیأت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیران و سخنگو و کارپرداز فراکسیون برگزار شد.

وی بیان کرد: در این جلسه مروری بر عملکرد فراکسیون انقلاب اسلامی در دوره ۸ ماهه گذشته صورت گرفت. بر اساس گزارش ارائه شده، در دوره جدید فعالیت فراکسیون اکثریت مجلس یازدهم، ۲۷ جلسه اعم از مجمع عمومی، شورای مرکزی و هیأت رئیسه برگزار شده است و در این جلسات به موضوعاتی مانند بررسی برنامه و عملکرد وزرای رفاه، صمت، اقتصاد، راه، جهاد کشاورزی و هم اندیشی درباره مسائل روز مانند نوسانات ارزی، عملکرد سامانه آرد و نان و همچنین همفکری با رؤسای سازمان صدا و سیما، سازمان امور اداری و استخدامی، فرماندهی جدید نیروی انتظامی و … پرداخته شده است.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: در این جلسه محمدباقر قالیباف ضمن تقدیر از ارتقای فعالیت فراکسیون انقلاب و افزایش مشارکت اعضای فراکسیون در برنامه‌های این جمع، بر نقش آفرینی فعالانه فراکسیون اکثریت در سال پیش روی مجلس یازدهم تاکید کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ادامه این جلسه اعضای هیأت رئیسه به برنامه‌های مهم پیش روی مجلس در آینده از جمله تصویب برنامه هفتم توسعه کشور، بررسی برنامه و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت و انتخابات هیأت رئیسه اجلاسیه چهارم مجلس شورای پرداختند.

بررسی عملکرد فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با حضور «قالیباف»

عمویی بیان کرد: بر اساس مصوبه اجماعی هیأت رئیسه و به منظور حفظ انسجام تشکیلاتی فراکسیون، جلسه مجمع عمومی و رأی گیری خود به منظور انتخاب نامزدهای فراکسیون در هیأت رئیسه اجلاسیه چهارم را در هفته اول خرداد ماه برگزار خواهد کرد.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس بیان کرد: امروز عصر نیز مجمع عمومی فراکسیون اکثریت مجلس، میزبان حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در مجلس خواهد بود و در این جلسه آخرین تحولات دیپلماسی کشور از جمله مسائل منطقه‌ای و جبهه مقاومت مورد گفتگو قرار خواهد گرفت.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه