امروز: April 27, 2024

دلیل برتری پرگل رئال برابر بارسا لو رفت

سیاسی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۱/۱۷ بدون نظر   46 بازدید

اندازه فونت    
دلیل برتری پرگل رئال برابر بارسا لو رفت

دلیل برتری پرگل رئال برابر بارسا لو رفت

رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا به مصاف بارسلونا رفت و موفق شد با چهار گل این تیم را در هم بشکند.

شاید کمتر کسی انتظار چنین نتیجه‌ای را در این بازی داشت، خصوصا که رئال مادرید در سه بازی اخیرش برابر بارسا در فینال سوپرجام، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی همین رقابت‌ها و بازی برگشت در لالیگا شکست خورده بود.

اما شاگردان کارلو آنچلوتی توانستند با به ثمر رساندن گل اول در لحظات پایان نیمه نخست به نوعی ساختار تیم حریف را متزلزل کنند و به خوبی از این فرصت در نیمه دوم استفاده کردند.

بنزما شب گذشته ستاره بی چون و چرای تیمش بود و توانست با ارائه نمایشی درخشان و باورنکردنی سه بار دروازه بارسلونا را باز کند تا نقش مهمی را در این پیروزی ایفا کرده باشد.

او پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« نکته کلیدی این پیروزی چه بود؟ نکته کلیدی که باعث شد که ما برنده شویم تقاوت استعدادهایی است که بین این دو تیم وجود دارد.»

این ستاره فرانسوی که از درخشش برابر حریف قدیمی بسیار خوشحال به نظر می‌رسید اضافه کرد:« من برای چنین شب‌هایی است که فوتبال بازی می‌کنم، نه برای این که بهترین باشم.»

دلیل برتری پرگل رئال برابر بارسا از دید بنزما

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه