امروز: April 27, 2024

ساعت پخش «قصه‌های من و آقاجان» از شبکه پویا

فرهنگی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۱/۲۰ بدون نظر   43 بازدید

اندازه فونت    
ساعت پخش «قصه‌های من و آقاجان» از شبکه پویا

ساعت پخش «قصه‌های من و آقاجان» از شبکه پویا

سری سوم مجموعه «قصه‌های من و آقاجان» در ۱۵ قسمت ۱۱ دقیقه‌ای و با حال و هوای ماه مبارک رمضان به تهیه کنندگی محسن نبی یان و کارگردانی امیر فیضی با تکنیک استاپ موشن برای گروه سنی کودک تهیه و تولید شده است.

«قصه‌های من و آقاجان» در فضا و حال و هوایی کاملاً ایرانی در جریان دارد. پدر بزرگ، کوچه و محله‌هایی با حال و هوای یک زندگی ساده، بازارچه، مسجد، محل و فضا‌هایی از این قبیل، بخش‌های مهمی از فضاسازی مجموعه را عهده دارد.

نرگس شخصیت اصلی این مجموعه راوی قصه‌هایی است که در ماه مبارک رمضان برای خودش، خانواده و اطرافیان، محله و شهر و آبادی شان اتفاق می‌افتد. این قصه‌ها به زندگی، روابط، رفتار‌ها و برخورد‌هایی می‌پردازد که بین بچه‌ها و گاه آدم بزرگ‌ها جریان داشته و با حس و حالی شیرین و کودکانه روایت می‌شوند.

این روایت‌ها بیانگر درس‌ها و نکات اخلاقی، آموزنده هستند که توسط نرگس تعریف و با همراهی بزرگتر‌ها و به خصوص پدر بزرگ او (آقاجان) تصحیح و هدفمند می‌شوند.

قصه‌های من و آقاجان

هر کدام از قصه‌های این مجموعه براساس سر فصل یا موضوعی خاص شکل می‌گیرند. موضوعاتی که به شکل مستقیم و یا معنایی به ماه مبارک یا آیین ها، مراسم و آداب روزه داری و عبادت مرتبط بوده و با بیانی خاص، شیرین و کودکانه ارائه می‌شوند.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه