امروز: March 19, 2024

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی

اجتماعی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۳/۱۸ بدون نظر   196 بازدید

اندازه فونت    
فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی

برای مشاهده نحوه مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی و لینک ورود و راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با ما در اندیشه معاصر همراه باشید.

نحوه مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی را برایتان آورده ایم تا بازنشستگان فرهنگیان بتوانند بدون اتلاف وقت و دردسر فیش حقوقی خود را دریافت دارند. با توجه به وعده و و عید مسئولان درباره افزایش حقوق معلمان و فرهنگیان بازنشسته و واریز مابه تفاوت ها اهمیت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بیش از پیش مشخص شده است.

در ادامه با جزئیات نحوه مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی با اندیشه معاصر همراه باشید. فرهنگیان بازنشسته عزیز می توانند با مراجعه به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir مراجعه نمایند و با واردکردن اطلاعات درخواستی فیس حقوقی خود را دریافت کنند.

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته

همانطور که در ابتدا نیز ذکر شد ، برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته باید به سایت رسمی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir مراجعه کنید و از طریق کلیک بر روی لینک زیر می توانید به این سامانه منتقل شوید.

لینک ورود به سایت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته

سامانه صندوق بازنسشتگی کشوری فقط مختص به دریافت فیش حقوقی نیست و تمام امور مربوط به بازنشستگی همچون دریافت حکم حقوقی ، استعلام پرداخت بیمه عمر ، بیمه تکمیلی درمان ، دفاتر بیمه دولت و … از طریق این سایت قابل پیگیری است. شما برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل یا کامیپوتر باید وارد بحش خدمات بازنشستگان که در تصویر زیر مشخص شده است ، شوید و سپس بر روی گزینه اول یعنی دریافت فیش حقوقی کلیک کنید.

از قسمت پایین سامانه نیز می توانید مستقیما به صفحه دریافت فیش حقوقی هدایت شوید.

احتمالا این را هم بپسندید فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی – آیا میشود با کد پرسنلی فیش حقوقی فرهنگیان را دریافت کرد؟

در مرحله آخر می بایست شماره دفتر کل ، شماره ملی ، شماره حساب و ماه دریافت فیش حقوقی را درج کنید و دکمه مشاهده فیش را بزنید.

توصیه می شود پس از مشاهده فیش حقوقی هر ماه ، آن را به صورت pdf ذخیره کنید ( از طربق کلیک بر روی عبارت “ساخت فایل pdf” در بالای فیش) زیرا در حال حاضر سامانه فقط اجازه دریافت فیش حقوقی دو ماه آخر را می دهد.

شماره دفتر کل ، همان شماره ای است که توسط صندوق بازنشستگی کشوری به شما اختصاص داده شده است.

اگر برای دریافت فیش حقوقی پیام خطا را از سامانه دریافت کردید ، می بایست ضمن همراه داشتن مدارک لازم به مدیریت های صندوق بازنشستگی مراجعه کنید.

دریافت فیش حقوقی صندوق بازنشستگی/ فیلم

مشخصات فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته

فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش از چند بخش تشکیل شده است :

  • در بخش اول شماره پرسنلی ، نام و نام خانوادگی و ماه و سال مربوط به فیش حقوقی درج شده است.
  • بخش دوم ، شامل صورت حساب حقوق است که عناوین پرداختی ( از جمله حق شغل ، حق شاغل ، کمک هزینه عائله مندی ، کمک هزینه اولاد و ..) و همچنین عناوین کسورات (از جمله صندوق ذخیره فرهنگیان ، قسط ضروری ، صندوق بازنشستگی سهم کارمند ، مالیات مستمر ، وام های دریافتی ، بدهی به موسسات ، بدهی به شرکت های تعاونی ، اجرای احکام قضایی و … ) در این بخش محاسبه و درج شده است.
  • در بخش پایینی فیش حقوقی نیز جمع کل پرداختی ها و کسورات به همراه مبلغ واریز شده به شماره حساب ، درج شده است.

دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

در مرحله بعدی، بر روی گزینه «حقوق» و سپس بر روی گزینه «دریافت حکم حقوقی» کلیک نمایید.

برای ورود به سامانه کافیست که شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب خود را وارد کنید و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

پس از وارد کردن اطلاعات، حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته در سایت قابل مشاهده می باشد. فرهنگیانی که اقدام به بارگذاری مدارک رتبه بندی در سایت مربوطه نموده اند ولی اضافه حقوقی در حکم آن ها در نظر گرفته نشده و یا از رتبه بندی خود ناراضی هستند، می توانند با ثبت اعتراض برای رتبه بندی، اقدام به پیگیری وضعیت خود نمایند.

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی

فیش حقوق فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی با کد پرسنلی

برای دریافت فیش حقوق فرهنگیان با کد پرسنلی بایستی به درگاه پیشخوان وزارت آموزش و پرورش به آدرس https://fish.medu.ir مراجعه کنید.

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته – لینک ورود و راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته را برای شما همراهان عزیز قرار داده ایم. فرهنگیان بازنشسته می توانند برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی ماهانه خود به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir مراجعه نمایند و با درج اطلاعات خواسته شده از قبیل شماره دفتر کل ، شماره شناسنامه و … فیش حقوقی را مشاهده نمایند. به دلیل آنکه تعداد سایت ها و نرم افزارهای های غیر رسمی برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته زیاد شده اند ، در ادامه این مطلب قصد داریم ضمن قرار دادن لینک ورود به سامانه اصلی cspf.ir ، راهنمای دریافت فیش حقوقی را نیز به صورت تصویری شرح دهیم.

در صفحه بعدی می توانید فیش حقوقی خود رو مطابق ماه انتخابی مشاهده کنید.

برای چاپ فیش حقوقی بازنشستگی خود روی دکمه چاپ فیش کلیک کنید یا به صورت فایل pdf ذخیره کنید.

دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

برای دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ابتدا وارد آدرس https://account.tamin.ir/auth/login شوید.

کد ملی (همان نام کاربری) و رمز عبور خود را وارد کنید. ( در صورت فراموشی رمز عبور رو گذرواژه را فراموش کرده ام بزنید) در صفحه باز شده کد ملی خود را وارد کرده و روش بازنشانی گذر واژه را روی پیامک قرار دهید.

کد تایید جهت تغییر رمز عبور به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد.

پس از دریافت کد را در فیلد کد احراز هویت وارد کنید تا به مرحله گذرواژه جدید منتقل شده و رمز عبور جدید خود را وارد کنید. ( حتما رمز را روی کاغذ یا جای مطمئن ذخیره کنید.

پس از تغییر گذرواژه به صفحه https://account.tamin.ir/auth/login برگردید و کد ملی و رمز عبور جدید خود را وارد کنید. پس از ورود به پنل کاربری خود در منو بالای سایت روی مستمری بگیران —-> فیش حقوقی مستمری بگیران ——–> مشاهده فیش حقوقی مستمری بگیران کلیک کنید.

در صفحه باز شده سال و ماه مد نظر خود را جهت دریافت فیش حقوق بازنشستگی انتخاب کنید و در فیلد نوع پرداخت: پرداخت ماهانه را انتخاب کنید.

راهنمای مشاهده احکام فیش بازنشستگان تامین اجتماعی

پاسخ به سوالات متداول

  • نحوه دریافت فیش حقوقی از سایت اینترنتی سازمان به چه صورت است ؟

فیش حقوقی و همچنین ریز فیش حقوقی دو ماه اخیر ، از طریق سایت cspf.ir و با وارد کردن شماره دفتر کل ، شماره ملی و شماره حساب ذینفع قابل دریافت و ذخیره می باشد.

  • نحوه دریافت فیش حقوقی وظیفه بگیران به چه صورت است ؟

وظیفه بگیران می بایست شماره دفتر کل بازنشسته و شماره ملی خود را به همراه شماره حساب وارد نمایند.

  • از طریق سایت cspf.ir امکان دریافت فیش حقوقی چند ماه وجود دارد ؟

در حال حاضر فقط می توان فیش حقوقی ماه جاری و ماه قبل را دریافت کرد.

  • منظور از سایر کسورات در فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته چیست ؟

منظور از سایر کسورات در فیش حقوقی مواردی همچون وام های دریافتی ، بدهی به موسسات ، بدهی به شرکت های تعاونی ، اجرای احکام قضایی و… می باشد که در فیش حقوقی منظور و محاسبه شده است.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه