امروز: April 24, 2024

گرامیداشت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام در رادیو ایران

فرهنگی تاریخ انتشار: ۰۱/۱۲/۰۹ بدون نظر   44 بازدید

اندازه فونت    
گرامیداشت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام در رادیو ایران

گرامیداشت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام در رادیو ایران

ویژه برنامه «بهار جان» با موضوع تربیت اسلامی و ادب فرزندی، به تهیه کنندگی حسین معصومی و گویندگی حمیدرضا رضایی، جمعه ۱۲ اسفند ساعت ۲۲:۰۰ پخش می‌شود.

برنامه صبح گاهی «سلام صبح بخیر» که از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۰۶:۳۵ پخش می‌شود، همزمان با سالروز میلاد پر برکت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به این موضوع می‌پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای آرش احمدی روانه آنتن می‌شود.

برنامه «خانه و خانواده» روز شنبه ۱۳ اسفند به صورت ویژه از نقش جوان در خانواده و همراهی با جوانان می‌گوید. برنامه «خانه و خانواده» این هفته با اجرای فاطمه آل عباس و تهیه کنندگی زینب برومند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰ پخش می‌شود.

«به افق نور» برنامه دیگری است که برای این روز در نظر گرفته شده، این برنامه با موضوع تربیت از منظر اسلام و نقش ادب در پرورش استعداد‌های معنوی در جوانان با مطالعه زندگی و شخصیت حضرت علی اکبرعلیه السلام، به تهیه کنندگی عبدالله علایی و با اجرای رضا خضرایی ساعت ۱۱:۴۰ پخش می‌شود.

برنامه «ایران امروز» شنبه‌ها نیز، در روز شنبه ۱۳ اسفند با حضور کارشناسان و صاحب نظران به دغدغه‌های جوانان و حل مشکلات آنان می‌پردازد. «ایران امروز» شنبه‌ها به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری و اجرای رضا فرخی ساعت ۱۲:۴۰ پخش می‌شود.

گرامیداشت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام در رادیو ایران

برنامه «گلبانگ» با عیدانه‌های شاد و متنوع، ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را گرامی می‌دارد. «گلبانگ» از شنبه تا پنج شنبه با اجرای مریم نشیبا و تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت ۱۵:۰۰ پخش می‌شود.

برنامه عصر گاهی «ایرانشهر» در روز شنبه ۱۳ اسفند، با موضوع کار نیکو کردن، به ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان می‌پردازد. برنامه «ایرانشهر» این هفته به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و با اجرای مهرناز فقیهی و استاد کمال همنشین از شنبه تا چهارشنبه بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه