امروز: March 19, 2024

اخباری از چهره ها در روزی که گذشت

فرهنگی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۲/۲۵ بدون نظر   37 بازدید

اندازه فونت    
اخباری از چهره ها در روزی که گذشت

اخباری از چهره ها در روزی که گذشت

چهره ها و خبر ها در روزی که گذشت را در ادامه می خوانید.

رضا کیانیان

رضا کیانیان در سریال نمایش خانگی «بی‌ تو می‌میرم» کاری از عباس مرادیان بازی کرده است. این مجموعه با بازی پوریا پورسرخ، محمدرضا شریفی‌نیا و الیاس یالچینتاش خواننده ترکیه‌ای، مهران غفوریان، امیرمهدی ژوله و یکتا ناصر در ارمنستان، گرجستان، ترکیه و ایران تولید می‌شود.

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی به زودی با فیلم «عروسی مردم» به کارگردانی مجید توکلی به سینما می‌آید. این فیلم محصول سال 98، احتمالا اواسط خرداد اکران می‌شود. بیاتی و شکیب شجره بازیگران اصلی «عروسی مردم» هستند و احترام برومند و زهرا داوودنژاد نیز در فیلم حضور دارند.

اخباری از چهره ها در روزی که گذشت

ماهچهره خلیلی

زنده‌یاد ماه چهره خلیلی تکرار سریال «گذر از رنج‌ها» ساخته فریدون حسن‌پور را در نوبت پخش دارد. این مجموعه که اولین بار سال 93 پخش شد، از 10 خرداد روی آنتن شبکه تماشا می‌رود. بابک حمیدیان، پژمان بازغی، بیژن امکانیان و پیام دهکردی دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

افشین هاشمی

افشین هاشمی به زودی برای اجرای نمایش «و آنک انسان» به نویسندگی و کارگردانی محمد رضایی‌راد به روی صحنه تئاتر می‌رود. این نمایش، 14 خرداد در لس آنجلس اجرا می‌شود. هاشمی به زودی با قسمت‌های باقی‌مانده سریال «شبکه مخفی زنان» نیز به نمایش خانگی بازمی‌گردد.

پوراندخت مهیمن

پوراندخت مهیمن با سریال کمدی «طعم طمع» ساخته امیرحسین عنایتی در شبکه یک دیده می‌شود. این مجموعه قرار بوده از دیروز ساعت 15 روی آنتن برود و ساعت 12 بامداد نیز تکرار آن پخش شود. سیاوش مفیدی، آشا محرابی و محمد فیلی از بازیگران این سریال استانی هستند.

کریم امینی

کریم امینی قصد دارد فیلم جدیدش «جلبک» را بسازد. به گزارش ایسنا، ابراهیم عامریان تهیه‌کننده فیلم است. امینی و عامریان اکنون کمدی پرفروش «فسیل» را در حال اکران دارند. «شهر هرت» با بازی پژمان جمشیدی دیگر ساخته امینی است که به زودی اکران خواهد شد.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه