امروز: April 19, 2024

محمد رحمانیان حکم جدید گرفت

فرهنگی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۱/۲۷ بدون نظر   48 بازدید

اندازه فونت    
محمد رحمانیان حکم جدید گرفت

محمد رحمانیان حکم جدید گرفت

در حکمی از سوی حمیدرضا نعیمی، رئیس کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان خانه‌ی تئاتر ایران، محمد رحمانیان به عنوان دبیر دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران انتخاب و معرفی شد.

در ششمین جلسه‌ از دوازدهمین دوره‌ی هیئت مدیره‌ی این کانون، حکم دبیری محمد رحمانیان از سوی حمیدرضا نعیمی به ایشان اعطا شد.

محمد رحمانیان حکم جدید گرفت

بر اساس این گزارش، متن حکم رئیس کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران به منظور دبیری محمد رحمانیان برای این رویداد ملی فرهنگی به شرح ذیل است:

«هنرمند گرامی

جناب آقای محمد رحمانیان

نهال جشن انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران به دهمین دوره‌ی خود رسید. تجربیات ارزش­مند جناب‌عالی در نمایش‌نامه‌نویسی، کارگردانی و نیز تلاش­های بی‌دریغ‌تان برای اعتلای تئاتر کشور، کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران را برآن داشت تا جناب­عالی را به عنوان دبیر دهمین دوره­ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران انتخاب و معرفی کنیم. بدون ‌تردید حضور ارزش­مندتان در برگزاری این رویداد ملی­فرهنگی تأثیرگذار و افتخارآفرین خواهد بود. برای آن‌جناب در این رویداد بزرگ فرهنگی، توفیق روزافزون آرزومندم.»

این گزارش در پایان یادآور می‌شود که متن فراخوان دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران در روزهای آتی منتشر می‌شود.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه