امروز: July 27, 2024

قیمت خودرو امروز 5 آبان 1402

اقتصادی تاریخ انتشار: ۰۲/۰۸/۰۵ بدون نظر   32 بازدید

اندازه فونت    
قیمت خودرو امروز 5 آبان 1402

قیمت خودرو امروز 5 آبان 1402

قیمت خودرو امروز 5 آبان 1402 از روند یکسانی برخوردار نیست. در هر دو بازار داخلی و مونتاژی، افت و خیز قیمت یا ثبات قیمتی به وضوح دیده می‌شود.

بازار خودرو در نتیجه اتفاقات هفته گذشته، فعلاً روند خود را نمی‌داند. واردات خودرو و فروش آن در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از یک‌‌سو و افزایش تعرفه واردات قطعات خودروهای مونتاژی در کنار نوسانات ریز نرخ دلار روی بازار تأثیر می‌گذارد. در صورتی که شدت یا زور هر کدام از این عوامل بیشتر باشد، احتمالاً هفته آینده نیز روی قیمت‌ها اثرگذار خواهد بود.

پراید 111 با مدل 1399 یکی از ارزان‌ترین و محبوب‌ترین هاچ‌بک‌های تولیدی شرکت سایپا بوده که امروز هم بدون ذره‌ای تغییر نسبت به روزهای گذشته، با نرخ 330 میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک دنده‌ای S هاچ‌بک جدید این شرکت محسوب می‌شود که حدود دو میلیون تومان افت قیمتی داشته و با نرخ 346 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس LX TU5 سدان محبوب شرکت ایران خودرو برخلاف دیگر محصولات، سه میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و به قیمت 623 میلیون تومان معامله می‌شود.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ یکی از خودروهای گران قیمت ایران خودرو، با افت دو میلیونی نسبت به روز گذشته، به نرخ 739 میلیون تومان رسید.

1

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه